کد خبر: ۹۱۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
تعداد بازدید: ۴۸۶
با حکم مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، محسن نظرپور در سمت مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش ابقاء شد.

ابقاء محسن نظرپور در سمت مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در حکم صادر شده از سوی مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خطاب به محسن نظرپور آمده است:

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصت مغتنم و نعمت بزرگی است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا نموده است؛ لذا نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان "مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش" منصوب می شوید.

انتظار می رود با بهره‌گیری از روحیه انقلابی و کار جهادی موارد ذیل را در اولویت برنامه‌های آن شرکت قرار دهید:

1- تحول و اصلاح روش‌های واحد اجرائیات آن شرکت در نحوه مواجهه و برخورد با ناهنجاری ها و تخلفات در جزیره

2-تسریع در تصمیم گیری و اصلاح فرآیندهای شهرسازی، عمرانی و انضباط مالی و اداری در جهت رفع امضاهای سلیقه‌ای و حذف فساد

3- توجه به اجرای طرح های جامع و راهبردی و همکاری با شورای عالی معماری و شهرسازی و معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان

4-جلوگیری از اسراف، اشراف گرایی، هدر رفت بیت‌المال و شناسایی منابع درآمدی پایدار شهری برای رسیدن به کیفیت بالاتر در نگهداشت شهر

5- توجه ویژه به ارائه خدمات ارزان تر به ضعیف ترین اقشار جامعه (خصوصاً کمک به عرضه مستقیم در بازارهای میوه و تره‌بار، بازار ماهی و کالاهای اساسی توسط بخش خصوصی)

6- نوآوری و خلاقیت در پوشش فراگیر خدمات به کیشوندان، سرمایه گذاران و گردشگران در غالب شهر هوشمند

7- تحول در مدیریت هزینه‌ها و نیروی انسانی در حوزه خدمات شهری، عمرانی و فضای سبز با به کارگیری پیمانکاران صالح، متخصص و متعهد.

8-انجام سایر امور محوله از سوی اینجانب

در پایان حدیث شریف سید و سالار شهیدان اباعبدلله(ع) را یادآور می شوم که فرمودند: " بدانید نیازمندی های مردم به سوی شما از نعمت های الهی است، پس از این نعمت ها خسته نشوید. لذا امید است فرصت خدمتگزاری به کیشوندان عزیز را ارج نهاده و با تمام توان در راستای سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم اهتمام ورزید.

شایان ذکر است محسن نظرپور پیش از این سمت سرپرستی شرکت عمران، آب و خدمات کیش را برعهده داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: