کد خبر: ۹۱۸۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
تعداد بازدید: ۳۲۰
یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولین اجرایی کشوربه گزارش خبردغ به نقل از  ایسنا، روح الله متفکرآزاد در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

بهزاد علیزاده نماینده دهلران و ۴۶ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: ضرورت تسریع در ساماندهی نیروهای طرحی غیر ایثارگر.

هاجر چنارانی نماینده نیشابور به وزرای امور اقتصادی و دارایی، صمت، کشور و آموزش و پرورش: لزوم رسیدگی به نابسامانی در قیمت گذاری کالاها و روند رو به رشد افزایش قیمت ها و لزوم پرداخت دیوم پیمانکاران در شهرهای زیر ۵ هزار نفر جمعیت و لزوم رسیدگی به وضعیت نیروهای خدماتی آموزش و پرورش.

علیرضا ورناصری نماینده مسجد سلیمان و ۱۴ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون و کار: لزوم شفاف سازی وزیر پیرامون دلایل عزل مدیرعامل پتروشیمی مسجدسلیمان و انتصاب مدیرعامل غیر بومی.

پرویز اوسطی نماینده قروه و ۴۵ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: ضرورت رسیدگی و پیگیری تبدیل وضعیت نیروهای طرحی شاغل در فوریت های پزشکی.

علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان و ۴۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در اعلام قیمت دانه های روغنی جو و ذرت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: