کد خبر: ۹۱۸۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
تعداد بازدید: ۲۱۲
نماینده اسلامشهر، تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر کشور خواستار تعیین و تکلیف تداخل حریم شهرستان اسلامشهر با شهرداری تهران شد.

شریفیان: تداخل حریم شهرستان اسلامشهر با شهرداری تهران تعیین تکلیف شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، مهدی شریفیان نماینده اسلامشهر، تهران، ری و شمیرانات در جلسه روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر کشور با تاکید بر لزوم رفع کمبود زیرساخت‌های مناسب امنیتی و انتظامی و رفع مشکلات و دغدغه‌های شهرستان اسلامشهر خواستار تعیین و تکلیف تداخل حریم این شهرستان با شهرداری تهران شد.

وی همچنین در تذکری از وزیر بهداشت خواست تا نسبت به  تکمیل بیمارستان دولتی اسلامشهر و تجهیز ساختمان‌های شبکه بهداشت و درمانی این شهرستان اقدام نماید.

این نماینده مجلس در پایان نیز در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار توجه وی نسبت به احداث کمربند جنوبی اسلامشهر جهت صرفه جویی در زمان، هزینه، انرژی و همچنین جلوگیری از تصادفات جاده‌ای شد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: