کد خبر: ۹۱۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
تعداد بازدید: ۴۵۶
عبدالناصر همتی، رییس پیشین بانک مرکزی در توییتر نوشت: در مسیر سخت حذف ارز ترجیحی برای دولت آرزوی موفقیت میکنم هر چند که با شنیدن صحبت های دیشب رئیس جمهور و نیز سایر مسئولینِ دست اندرکار طرح، از نظر پختگی و نحوه اجرای طرح، میزان آمادگی دستگاه های مجری از نظر سخت افزاری و نرم افزاری که در همآ هنگی و شفافیت مؤثر است، نگرانی ام اضافه شد.

واکنش همتی به اظهارات رئیسی درمورد نحوه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی: بیش از گذشتن از آبروی شخصی، باید به فکر به حداقل رساندن فشار‌ها بر مردم باشیمبه گزارش خبرداغ ، عبدالناصر همتی، رییس پیشین بانک مرکزی در توییتر نوشت: در مسیر سخت حذف ارز ترجیحی برای دولت آرزوی موفقیت میکنم هر چند که با شنیدن صحبت های دیشب رئیس جمهور و نیز سایر مسئولینِ دست اندرکار طرح، از نظر پختگی و نحوه اجرای طرح، میزان آمادگی دستگاه های مجری از نظر سخت افزاری و نرم افزاری که در همآ هنگی و شفافیت مؤثر است، نگرانی ام اضافه شد.

او ادامه داد: تصمیم در مورد طرح مهم ِجراحیِ نحوهُ تأمین، توزیع و قیمت کالاهای اساسی و دارو، آن هم در شرایط فعلی کشور، جای آزمون و خطا نیست برای اجرای یک طرح جراحی ملی معیشتی بیش از گذشتن از آبروی شخصی، بایستی وجهه همت رئیس جمهور و همکارانشان، به حداقل رساندن فشارها و خسران احتمالی بر عامه مردم باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: