کد خبر: ۹۱۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
تعداد بازدید: ۳۴۶
بنابر اعلام وزارت بهداشت، فوتی‌های روزانه کرونا در ایران به ۳ نفر رسید؛ در شبانه روز گذشته به جز تهران با ۲ مورد فوتی بیماران کووید۱۹ و البرز با یک مورد، همه استان‌های کشور، مرگ و میر صفر داشته اند. مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۱۹۲ نفر رسیده است. از دیروز تا امروز ۴۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۸۲ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۲۱۹ نفر رسید.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ / فوتی‌های روزانه به ۳ نفر کاهش یافتبنابر اعلام وزارت بهداشت، فوتی‌های روزانه کرونا در ایران به ۳ نفر رسید؛ به طوری که در شبانه روز گذشته به جز تهران با ۲ مورد فوتی بیماران کووید۱۹ و البرز با یک مورد، همه استان‌های کشور، مرگ و میر صفر داشته اند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب ، از دیروز تا امروز ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۸۲ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۲۱۹ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۱۹۲ نفر رسید.

در شبانه روز گذشته به جز تهران با ۲ مورد فوتی بیماران کووید۱۹ و البرز با یک مورد، همه استان‌های کشور، مرگ و میر ۰ داشته اند.

آخرین بار روز ۶ اسفند 98، تعداد مرگ و میر روزانه بیماران کووید۱۹ در کشور،۳ نفر بود.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۱۰ هزار و ۶۹۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۸۳۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۱ میلیون و ۵۸۲ هزار و ۶۳۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۱۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۲۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: