کد خبر: ۹۱۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
تعداد بازدید: ۷۹۸
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:‌ پرسنل نیروی انتظامی در کار خود با مخاطرات زیادی مواجهند و ما در مجلس برخورداری آنها از مزایای سخت و زیان‌آور را پیگیری می‌کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: پیگیر برخورداری پرسنل ناجا از مزایای مشاغل سخت و زیان‌آور هستیمبه گزارش خبرداغ ، کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: با توجه به سختی کار دوستان در نیروی انتظامی و با توجه به مخاطرات و مشکلات شغل آنها که به صورت شبانه‌روزی با این مخاطرات و مشکلات هم درگیر هستند، طبیعتا باید به این قشر توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

وی افزود: لازم است که شغل کارکنان در نیروی انتظامی با توجه به دشواری‌ها و مشکلاتی که در حوزه کاری‌شان دارند جزو مشاغل سخت و زیان‌آور محسوب شود و از مزایای مشاغل سخت برخوردار شوند.

سرمدی اظهار داشت: هنوز طرح یا لایحه‌ای درباره اینکه شغل پرسنل نیروی انتظامی جزو مشاغل سخت و زیان آور محسوب شود در دستورکار قرار نگرفته و مطرح نشده، اما ما در مجلس این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌ پیگیری می‌کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: ما در مجلس این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌ پیگیری می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا آن را‌‌‌‌‌‌‌‌ به نتیجه برسانیم.

به گزارش فارس، جمعی از مخاطبان این خبرگزاری با ثبتد پویشی در سامانه « فارس من» ( اینجا) خواسته اند کار نیروی انتظامی جزو مشاغل سخت‌ قرار گیرد. تا کنون  بیش از 4 هزار نفر از این پویش حمایت کرده اند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
0
2
آقای نماینده محترم لطفاً به وعده ای که برای مشاغل سخت ناجا دادید عمل کنید و سریع آن را در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار دهید..واقعا ناجا مشاغل سخت و زیان آور است حداقل با ۲۵سال موافقت کنید و۵سال سنوات ارفاقی دهید
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
0
2
وقتی داخل اغتشاشات به پلیس حمله میشه و اقدام به آتش سوزی پلیس صورت می گیره این مشاغل سخت نیست.چرا به حق و حقوق پرسنل ناجا کسی اهمیت نمیده.چرا وقتی کشور به آشوب و اغتشاش کشیده میشه هیچ کس از مسئولین به غیر از پلیس تو صحنه نیست.هر روز جانباز و معلول و شهید ناجا داره میده.نمایندگان اگر خواب هستند بیدار. شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
0
3
شغل پلیس سخت است
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
0
2
پرسنل ناجا بعداز ۲۵سال خدمت دیگر کارایی ندارند و باید بازنشسته شوند و نیروی جوان استخدام شود
سعید ا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
0
1
ازنماینده محترم خواهشمندم درخصوص شغل سخت ناجا پیگیر برخورداری پرسنل از مزایا شغل سخت برخوردار شوند
R.hخراسان رضوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
0
1
پلیس.ضامن امنیت کشور است وحمایت از ان ضروری است بایستی علاوه بر حرف زدن عمل کردن به آن است باتوجه به سختی شغل وحداقل حقوق که همه ما شاهد هستیم بایستی جزو مشاغل سخت محسوب شود .چرا کوتاهی می کنند؟!!!.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
0
2
پرسنل ناجا با این سختی روحیه خدمت ندارن توروبخدا به داد پرسنل برسید حقوق زیاد نمیکنید حداقل جز مشاغل سخت قرار بدید این همه شهید نمی بینید ک
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
0
0
پلیس شغل سخت و زیان اور است
چند نمونه از مواردی که باید شغل پلیس در زمره مشاغل سخت قرار بگیره:
داشتن بی سیم و امواج رادیویی به صورت دائم ، احتمال فوت قطع عضو و هرگونه صانحه حین انجام کار ، داشتن استرس بسیار زیاد و تاثیر مستقیم بر مغر و سایر اندام های بدن، داشتن ماموریت های بسیار سخت و طولانی مدت ، بر خورد با کثیف ترین قشر جامعه(از نظر بیماری) اعم از معتادین متجاهر و کارتن خواب ها و هزار رو یک مود دیگر .....
مسئولانی که کاری انجام نمیدن و منفعلانه و بی تفاوتن مدیون هستند
مسئولان محترم به حساب خود رسیدگی کنید قبل از انکه به حساب شما رسیدگی کنند.....
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
0
0
شهدا روزبه روززیاد میشن امروز ۱۲نفردرراسک فرداجای دیگراتفاق می افتد مجلس بفکرنیرونیست.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: