کد خبر: ۹۱۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
تعداد بازدید: ۱۹۲
سرتیپ پاسدار محمد جعفر اسدی معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: لازمه‌ی نصرت بر کافرین، صبور بودن و ثابت‌قدم بودن است و بسیاری از افراد بودند که در ابتدای انقلاب سوار بر اتوبوس انقلاب بودند اما سپس پیاده شدند.

معاون قرارگاه خاتم: بسیاری از افراد در ابتدای انقلاب سوار بر اتوبوس انقلاب بودند اما سپس پیاده شدند / برخی در طول ۴۳ سال اخیر خیانت کرده‌اند؛ مطمئن باشند خیری از این کار نخواهند دیدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: لازمه‌ی نصرت بر کافرین، صبور بودن و ثابت‌قدم بودن است و بسیاری از افراد بودند که در ابتدای انقلاب سوار بر اتوبوس انقلاب بودند اما سپس پیاده شدند.

سرتیپ پاسدار محمد جعفر اسدی روز پنجشنبه، ۱۵ اردیبهشت، در مراسم سی‌وپنجمین سالگرد شهادت شهید حسن شفیع‌زاده فرمانده توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با حضور خانواده معظم شهدا، نمایندگان مجلس و مسئولین استانی در سالن اجتماعات مصلی اعظم امام‌ خمینی(ره) تبریز برگزار شد، اظهار کرد: آیت الله جوادی آملی علم را به دو قسمت علم میهمان و علم میزبان تقسیم کرده‌اند که شهدا شاگردان اول علم میزبان بودند.

وی ادامه داد: شهید شفیع‌زاده هرگز حاضر نمی‌شد برای کار شخصی از بیت‌المال استفاده کند که این روحیه و اخلاق نتیجه‌ی داشتن علم میزبان بود.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء گفت: توپخانه‌ی سپاه پاسداران که مؤسس آن شهید شفیع‌زاده بود، در جنگ تحمیلی کاری کرد کارستان، به‌طوری‌که عراقی‌ها جرأت نمی‌کردند از ۷۰ کیلومتری فاو نزدیک شوند چراکه زیر آتش توپ‌خانه قرار می‌گرفتند.

سردار اسدی خاطرنشان کرد: ما مدیون مردم قهرمان، نجیب و شریف آذربایجان هستیم چراکه قسمت عمده‌ای از جنگ تحمیلی متأثر از نقش مهم شهدای آذربایجان است.

وی یادآور شد: لازمه‌ی نصرت بر کافرین صبور بودن و ثابت‌قدم بودن است و بسیاری از افراد بودند که در ابتدای انقلاب سوار بر اتوبوس انقلاب بودند اما سپس پیاده شدند.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهدا همیشه منتظر ما هستند که ما به آنان بپیوندیم و به ما علاقه داشته و برای ما دعا می‌کنند اما متأسفانه بعضی افراد نه تنها در قبال شهدا بلکه در طول ۴۳ سال اخیر به مردم شریف و نجیب کشورمان نیز خیانت کرده‌اند که مطمئن باشند خیری از این کار خود نخواهند دید.

شهید شفیع‌زاده بی‌منت و بی‌ادعا برای نظام جمهوری اسلامی تلاش کرد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا نیز طی سخنانی گفت:شهید شفیع‌زاده که مسبب تمامی افتخارات توپخانه‌ی سپاه پاسداران است، زائیده‌ی مادری مومن و متدین بود که بی‌ادعا و بی‌منت برای نظام جمهوری اسلامی تلاش کرد.

سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده ادامه داد: تمامی خون‌های پاک شهدای عاشورایی مانند شهیدان شفیع زاده‌ها، باکری‌ها، یاغچیان‌هاو ... سبب شد تا اکنون جبهه‌ی مقاومت جهانی شکل بگیرد که این جبهه نشانه‌ای برای ظهور امام زمان(عج) است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا تاکید کرد: کسانی‌که می‌گویند نظام جمهوری اسلامی در حال تضعیف شدن است، خودشان از دست رفته‌اند و بهتر است شاهد حضور کودکان، نوجوانان و جوانان در راهپیمایی روز قدس باشند.

وی افزود: ما همیشه به نام لشکر ۳۱ عاشورا افتخار می‌کنیم و این لشکر نه تنها در تبریز بلکه در دزفول، اروند، اهواز و ... نیز حاضر بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: