کد خبر: ۹۱۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
تعداد بازدید: ۱۸۹
امروز قیمت سکه امامی در بازار با رشد ۱۳۵ هزار تومانی که تجربه کرد، ۱۳،۳۳۵،۰۰۰ (سیزده میلیون و سیصد و سی و پنج هزار) تومان نرخ گذاری شد. قیمت طلا هم نسبت به روز گذشته بالا رفت.

قیمت طلا، سکه و دلار در بازار امروز ۱۴۰۱/۰٢/۱۵| افزایش قیمت طلا و سکهبه گزارش خبرداغ ، بازار امروز شاهد افزایش قیمت طلا و سکه است.

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا، امروز به ۱،۹۰۱ (یک هزار و نهصد و یک) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۱.۷ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۱،۳۰۳،۷۰۰ (یک میلیون و سیصد و سه هزار و هفتصد) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، افزایش ۰.۵۲ درصدی داشته است.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۵۳ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۵،۶۴۴،۰۰۰ (پنج میلیون و ششصد و چهل و چهار هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۷،۹۸۰ (بیست و هفت هزار و نهصد و هشتاد) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، بدون تغییر است.

قیمت دلار در بازار متشکل امروز

دلار در بازار متشکل امروز با کاهش ۰.۳۶ درصدی، از ۲۵،۶۸۵ (بیست و پنج هزار و ششصد و هشتاد و پنج) تومان به ۲۵،۵۹۳ (بیست و پنج هزار و پانصد و نود و سه) تومان رسید.

آخرین نرخ یورو در صرافی ملی

یورو در صرافی ملی، امروز به ۲۸،۵۴۲ (بیست و هشت هزار و پانصد و چهل و دو) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، افزایش ۰.۸۹ درصدی داشته است.

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به ۱۳,۳۳۵,۰۰۰ (سیزده میلیون و سیصد و سی و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، افزایش ۱.۰۱ درصدی داشت است.

آخرین نرخ سکه گرمی

همچنین هر سکه گرمی بدون تغییر نسبت به ۳ روز پیش، ۲،۷۰۲،۰۰۰ (دو میلیون و هفتصد و دو هزار) تومان معامله شد.

روزنامه دنیای اقتصاد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: