کد خبر: ۹۱۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶
تعداد بازدید: ۵۱۵
معاونت عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش در راستای ساماندهی و اجرای صحیح شبکه، انشعابات فاضلاب و کاهش مشکلات بهره برداری و نیز حفظ سرمایه های ملی اطلاعیه ای صادر کرد

اطلاعیه شناسایی پیمانکاران واجد شرایط نصب انشعاب فاضلاببه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، اطلاعیه صادر شده به شرح زیر است:

بدینوسیله به اطلاع می رساند معاونت عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش در راستای ساماندهی شبکه و اجرای صحیح انشعابات فاضلاب در نظر دارد نسبت به شناسایی شرکت های واجد شرایط اقدام و برای آنها کارت فعالیت در این زمینه صادر کند.

لذا به کلیه متقاضیان حقوقی دارای مجوز فعالیت اقتصادی اعلام می شود نامه درخواست و سوابق فعالیت خود "اعم از فعالیت اقتصادی، لیست سوابق پیمانکاری مرتبط طی 5 سال گذشته، رتبه و مدارک تحصیلی و فنی مدیران و کارکنان کلیدی" را باید حداکثر تا 31 اردیبهشت امسال در سامانه دبیرخانه سازمان به آدرس: dabirkhaneh.kish.ir بارگذاری کنند.

لازم به ذکر است فرآیند شناسایی و صدور کارت فعالیت یک نوبت در سال انجام می شود و صرفا شرکت های مورد تایید مجاز به انجام خدمات مورد نظر خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: