کد خبر: ۹۱۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
تعداد بازدید: ۳۳۹
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: نهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سال جاری برگزار و ۶۶۱ نفر استخدام خواهند شد.

جزئیات استخدام ۶۶۱ نفر در دستگاه‌های اجرایی/ اسامی اداراتبه گزارش خبرداغ ، علی درویشی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور امسال در ۲ نوبت در بوشهر برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: به دلیل تعداد بالای متقاضیان و میزان سهمیه بالا نخستین آزمون استخدامی ویژه داوطلبان وزارت آموزش و پرورش خواهد بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر خاطر نشان کرد: آزمون استخدامی سایر دستگاه‌های اجرایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

درویشی گفت: مرحله اول آزمون که تنها ویژه شرکت‌کنندگان آزمون آموزش و پرورش است در استان بوشهر همزمان با سایر استان‌های کشور در روز‌های ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت در نوبت صبح با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سه حوزه بوشهر، دشتی و دشتستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: مجموع داوطلبان شش‌هزار و ۳۲۷ نفر است که ۲هزار و ۸۱۰ نفر در بوشهر، هزار و ۷۰۷ نفر آن‌ها در دشتی و هزار و ۲۶۰ نفر در دشتستان از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح با هم به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر عنوان کرد: از مجموع داوطلبان پنج‌هزار و ۷۷۷ در استان و مابقی در سایر استان‌ها برای ۵۴۵ سهمیه استخدامی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

درویشی تصریح کرد: براساس مطالعات دریافتی، بیش از ۹هزار و ۱۰۰ نفر برای کسب سهمیه استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر امسال داوطلب شده‌اند که به محض اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور، آزمون آن‌ها نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: سهمیه تخصیصی به استان بوشهر در ۱۳ دستگاه اجرایی توزیع خواهد شد که بیشترین سهم متعلق به اداره کل آموزش و پرورش با ۵۴۵ نفر است همچنین باقیمانده سهمیه‌ها به ترتیب جهاد کشاورزی ۴۸ سهمیه، منابع طبیعی ۲۲ سهمیه، بنیاد شهید و امور ایثارگران هفت سهمیه، بهزیستی ۲ سهمیه، مرکز تحقیقات پنج سهمیه، ثبت احوال هشت سهمیه، دامپزشکی شش سهمیه، هواشناسی سه سهمیه، فرودگاه یک سهمیه، اقتصاد و دارایی پنج سهمیه، تعاون کار و رفاه اجتماعی یک سهمیه، و شرکت شهرک‌های کشاورزی یک سهمیه است.

فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: