کد خبر: ۹۱۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
تعداد بازدید: ۴۹۰

پیام تبریک مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت عید سعید فطر و روز معلممدیرعامل بانک سرمایه به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و روز معلم پیامی به شرح زیر صادر نمود:

 
 
 
 

با مهِ تو عیدوارم روز و شب...

یک سو عید فطر است و جشنی بی کران به شکرانه توفیق درک ماه صیام، و یک سو، روز معلم، و فرصتی برای ادای احترام به جایگاه بلند مردان و زنانی که راهبرِ بزرگِ نسل ها به دنیای مجد و عظمت و افتخارند. پس شایسته است که این تقارن خجسته را به فال نیک گیریم و از میزبان قدسی و پرجلالتِ این جشن معنوی بهترین ها را برای معلمان نازنینمان آرزو کنیم.

عید سعید فطر و روز معلم را به حضور هم وطنان گرامی، به ویژه معلمین عزیز، جامعه فرهیخته فرهنگیان، مدیران محترم وزارت آموزش و پرورش و تمامی دغدغه مندان و تلاشگران حوزه تعلیم و تربیت تبریک عرض نموده، ضمن آرزوی سلامتی و مزید توفیقات برای این عزیزان، از درگاه حق تعالی برای روح مطهر شهید مجاهد، مرتضی مطهری، رحمت و رضوان بی انتهایش را مسألت دارم.

 

 

فرج الله قدمی
مدیر عامل و عضو هیأت مدیره

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: