کد خبر: ۹۱۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
تعداد بازدید: ۴۶۹
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: برای خسته نباشید به بازیکنان ذوب آهن به سمت زنگنه رفتم که با آن برخورد روبرو شدم. البته هر چیزی که بود تمام شد و زنگنه را بخشیدم.

حاتمی: پتی و جمشیدی محور تاکتیکی ما بودند/ بعد قهرمانی شادی نکردم و زنگنه را بخشیدمبه گزارش خبرداغ ، مهران حاتمی در گفتگو با ایلنا، پیرامون قهرمانی شهرداری گرگان در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال، اظهار داشت: این قهرمانی نتیجه کارگروهی تیم شهرداری گرگان بود که متشکل از عوامل بیرونی و درونی تیم بود. که در واقع همه این مجموعه متعلق به شهرداری گرگان است. 

وی درباره اینکه در این بازی پری پتی و محمد جمشیدی روی هم رفته 75 امتیاز از 95 امتیاز، شهرداری گرگان در این مسابقه را کسب کردند، گفت: سیستم تاکتیکی تیم را طوری طراحی کردیم که در بخش هجومی حول محور این دو بازیکن بود. چرا که می خواستیم تیم حریف مرتکب خطاهای بیشتری شود. به همین خاطر توپ بیشتری در اختیار پتی و جمشیدی قرار گرفت.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: البته نباید از همکاری و کار دفاعی کل اعضای تیم غافل شویم. آنها با اجرای درست مسائل تاکتیکی باعث شدند توپ بیشتری در اختیار پتی و جمشیدی قرار بگیرد. در کل همه بازیکنان یک مجموعه بودند و این همکاری تیمی است. 

حاتمی در پاسخ به این سوال که عملکرد شهرداری گرگان در بازی سری سوم فینال، تاثیر زیادی روی قهرمانی تیمش داشت، عنوان کرد: فکر می‌کنم پیروزی و عملکرد آن مسابقه نتیجه درس‌هایی بود که از شکست در بازی دوم گرفتیم. در آن بازی کل 12 بازیکن ما با کمترین اشتباه ممکن در زمین حاضر شدند و عملکرد بسیار خوبی داشتند. به همین خاطر فاصله امتیازی زیادی در آن بازی ایجاد شد.

وی درباره صحبت‌هایش پیرامون پری پتی و اینکه معرفتش از خیلی‌ها بیشتر است، اظهار داشت: پری انسان وارسته‌ای است. او داخل و خارج زمین شخصیت بالایی دارد. خیلی به خدا می اندیشد و همین مسئله باعث می شود در لحظات حساس بازی کارایی زیادی نشان دهد. او در شرایط عادی به هم بازی‌هایش اجازه می‌دهد، تا کارایی خودشان را نشان بدهند. در لحظات خاص برای پیروزی تیمش تمام تلاشش را انجام می‌دهد. 

سرمربی تیم شهرداری گرگان گفت: در طول دوران کاری‌ام در بسکتبال با بازیکنان خارجی زیادی همکاری داشتم، اما پتی شرایط متفاوتی دارد. به خاطر همین مواردی که عرض کردم باعث می‌شود او در لحظات خاص، دستش نلرزد و پرتاب‌هایش به امتیاز بنشیند.

حاتمی درباره برخورد عجیب آرمان زنگنه در قبال دلجویی او، اظهار داشت: خیلی به این مسئله فکر نمی‌کنم. به این خاطر که با 4 بازیکن ملی‌پوش ذوب‌آهن از قبل همکاری داشتم، بعد از قهرمانی خوشحالی نکردم. برای خسته نباشید به بازیکنان ذوب آهن به سمت زنگنه رفتم که با آن برخورد روبرو شدم. البته هر چیزی که بود تمام شد و زنگنه را بخشیدم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: