کد خبر: ۹۱۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
تعداد بازدید: ۴۱۹
نماینده دوره دهم مجلس با بیان اینکه با درآمدهای نفتی امروز بدهی‌های دولت قبل تسویه می‌شود، گفت: دولت سیزدهم باید بدهی‌های دولت قبلی را تسویه کرده تا شیب تورم به قدری کاهش یابد.

درآمدهای نفتی امروز صرف پرداخت بدهی‌های دولت قبل می‌شودبه گزارش خبرداغ ، سید حسن حسینی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  فارس با اشاره به افزایش درآمد نفتی دولت گفت: همه دولت های قبلی از خود بدهی به جای گذاشتند، اما بررسی ها نشان می دهد بدهی دولت آقای روحانی از سایردولت ها بیشتر است که بخش قابل توجهی از آن در قالب اوراق نمود پیدا کرده و باید وصول شوند علاوه بر آن دولت آقای روحانی سالهای متمادی از بانک مرکزی استقراض داشته که موجبات ایجاد تورم را فراهم آورده است.

 وی ادامه داد: دولت فعلی باید این بدهی‌ها را تسویه کرده تا شیب تورم به قدری کاهش یابد برای اینکه دوره گذار را پشت سر بگذاریم لازم است شرایط نسبتا سختی را طی کرده تا از این مرحله عبور کنیم  و به ثبات نسبی در حوزه‌های اقتصادی برسیم.

 نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه سالها باید تاوان اقدامات دولت آقای روحانی را پس بدهیم، گفت: مشکلاتی در گذشته ایجاد شده که به راحتی قابل حل شدن نیست ولی دولت در کنار این مسئله باید شرایطی را ایجاد کند تا مردم متوجه شوند اوضاع در حال تغییر است.

وی گفت: یکی از عرصه هایی که دولت می‌تواند در آن به ایفای نقش بپردازد جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت هاست که مافیا هم در آن به نقش آفرینی  می پردازند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: