پیام مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگرقال الصادق (علیه السلام) ” اَلکادُّ عَلَی عِیالِهِ کَالْمُجاهِدِ فی سَبیلِ اللهِ” (کافی ج 5 – ص55)
کسی که خودش را برای روزی خانواده اش به زحمت می اندازد و کار می کند مانند رزمنده ای است که در راه خدا می جنگد.
مقام معظم رهبری (مدظله العالی) :
((رحمت خدا بر شهدای طبقه کارگر که چه در دفاع مقدس چه در دورانهای بعدی و چه امروز، در همه میدان ها بحمدالله حضورشان حضور فعالی بوده است))

برادران و خواهران ارجمند کارگر

سلام علیکم
هفته کار و کارگر تداعی‌گر تلاش ارزشمند عزیزانی است که زمینه ساز توسعه، شکوفایی اقتصادی و اقتدار ملی اند. کارگران از شریف ترین اقشار جامعه هستند و چرخه اقتصاد کشور مرهون همت والای این عزیزان است. روز جهانی کارگر فرصتی مغتنم برای پاسداشت زحمات و تجلیل از خدمات ارزنده کارگرانی است که در توسعه و آبادانی کشور سهم بسزایی داشته اند و خدمات ایشان در عرصه های تولیدی موجب رشد و تعالی جامعه اسلامی گردیده است.
“کار به معنای وسیع کلمه، شامل؛ کارمندی، کارجسمی ، کارفکری، کارعملی کارمدیریتی، در واقع محور پیشرفت و حرکت و حیات مستمرجامعه است، این را هم باید بدانیم اگر کارنباشد سرمایه، مواد، انرژی و اطلاعات، هیچکدام برای انسان مفید نخواهد بود. کار به مثابه روحی است که سرمایه، انرژی، مواد اولیه را تبدیل به موجودیتی قابل مصرف می کند، تا انسان ها از آن استفاده کنند.” مقام معظم رهبری در جمع کارگران کارخانجات داروپخش 10/۰۲/1391
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته کارگر و یاد و خاطره شهیدان والامقام کارگر، بدین وسیله از تلاش‌های خستگی ‌ناپذیر و ارزشمند تمامی کارگران، بویژه کارگران فعال در عرصه های تولیدی شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال بهروزی و سعادت آنان را مسئلت می نمایم.