کد خبر: ۹۱۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
تعداد بازدید: ۲۷۸
تصاویری در شبکه های اجتماعی و از سوی برخی از فعالان محیط زیست منتشر شده که در آن جسد یک خرس قهوه ای دیده می شود که ظاهرا مربوط به منطقه فیلبند استان مازندران است.

به گزارش خبرداغ به نقل از اقتصادآنلاین: تصاویری در شبکه های اجتماعی و از سوی برخی از فعالان محیط زیست منتشر شده که در آن جسد یک خرس قهوه ای دیده می شود که ظاهرا مربوط به منطقه فیلبند استان مازندران است.

برخی از فعالان محیط زیست از کشته شدن یک قلاده خرس قهوه ای دو ساله در منطقه فیلبند (حوزه استحفاظی آمل) خبر می دهند.

خرس‌کشی فجیع و دردناک دیگر در آمل

در همین راستا امید معماریان، دامپزشک و فعال محیط زیست به اقتصادآنلاین گفت: روز دوشنبه گذشته محیط بانان سازمان حفاظت محیط زیست آمل جسد یک قلاده خرس قهوه ای جوان را در ارتفاعات فیلبند پیدا می کنند.

به گفته این فعال محیط زیست که تصاویر دردناکی از این اتفاق در حساب اینستاگرامی خود منتشر کرده، ظاهرا محتویات ناحیه شکمی این خرس توسط قاتلان تخلیه شده و جسد این حیوان نیز به تخته سنگی تکیه داده شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: