کد خبر: ۹۱۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
تعداد بازدید: ۳۵۵
در کمتر از شش سال سن اعتیاد ١٠ سال کاهش‌یافته است. چند روز پیش سلمان ذاکر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت متأسفانه سن اعتیاد به سن ۱۰ تا ۱۲سالگی و مقطع راهنمایی رسیده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه همدلی : در کمتر از شش سال سن اعتیاد ١٠ سال کاهش‌یافته است. چند روز پیش سلمان ذاکر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت متأسفانه سن اعتیاد به سن ۱۰ تا ۱۲سالگی و مقطع راهنمایی رسیده است.

کاهش حیرت‌انگیز سن اعتیاد در ایران

در حالی‌ که این نماینده مجلس سن اعتیاد را ۱۰ تا ۱۲ سال اعلام کرد که در اواخر اسفند ۹۵ روزبه کردونی، مدیرکل وقت دفتر آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی میانگین سن معتادان را حدود ۲۰سال اعلام کرد.

در ادامه آمارهای عجیب و ضدونقیض در مورد دانش‌آموزان معتاد، سال ٩۴ حسین طلا، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ١٣٠ هزار دانش‌آموز معتاد، پشت نیمکت‌های مدارس حضور دارند.

 این آمار از آن‌جهت تلخ است که آمار دانش‌آموزان در همان سال ١٣ میلیون از سوی آموزش‌وپرورش اعلام شد. این به آن معناست که ١٠ درصد دانش‌آموزان سال تحصیلی ٩۴_٩۵ آلوده به مواد مخدر بوده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: