کد خبر: ۹۱۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
تعداد بازدید: ۱۵۶
بدون شک یکی از بهترین هافبک چپ پای تاریخ فوتبال ایران زنده یاد ایرج دانایی‌فر بود که در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین بهترین عملکرد را از خود به جای گذاشت.

زیر خاکی از حشمت‌خان و گلزن ایران در جام جهانی/عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ دانایی‌فر یکی از چپ‌های سرعتی فوتبال ما بود که در جام جهانی مقابل اسکاتلند هنر خود را با یک گل زیبا نشان داد و با شوتی دقیق دروازه حریف تیم ملی را باز کرد.

این عکس مربوط به یکی از تمرینات تیم ملی پیش از اعزام به جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین است.

دانایی‌فر از ناحیه زانو دچار مشکل شده و روی زمین نشسته است. حشمت مهاجرانی سرمربی تیم ملی نیز در حال رسیدگی به وضعیت این چپ‌ پای ریز نقش فوتبال ایران است. زنده یاد دانایی‌فر در جام جهانی پاسخ اعتماد مهاجرانی را داد و یکی از ستاره های فوتبال ما در این دوره از رقابت‌ها بود.

دانایی‌فر سال‌ها برای پاس تهران در لیگ تخت جمشید بازی کرد و سپس راهی استقلال تهران یا همان تاج سابق شد.

او سپس به آمریکا رفت و به همراه آندرانیک اسکندریان دیگر ملی پوش کشورمان در تیم کاسموس نیویورک بازی کرد. روحش شاد یادش گرامی باد.

زیر خاکی از حشمت‌خان و گلزن ایران در جام جهانی/عکس

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: