کد خبر: ۹۱۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
تعداد بازدید: ۲۳۳
فرج اله قدمی، مدیر عامل بانک سرمایه، در پیامی به شرح زیر فرارسیدن ایام ضربت خوردن و شهادت حضرت علی علیه السلام را تسلیت عرض نمود:

عرض تسلیت مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت ایام ضربت خوردن و شهادت حضرت علی علیه السلامبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه،

 

به خدا سوگند که ارکان هدایت ویران شد...

 

دریغ و درد که زیباترین تندیس عدالت شکست و درخشان ترین گوهر جوانمردی تاریکی گرفت. پس در این مصیبت بزرگ به خدا پناه می بریم و از همو صبر و چاره می جوییم.

فرارسیدن ایام ضربت خوردن و شهادت مولی الموحدین، حضرت امیر المؤمنین، علی علیه السلام، را به حضور دوستداران و رهپویان آن امام همام و تمامی آن هایی که دل در گرو آرمان عدالت و برابری دارند، تسلیت عرض نموده، از درگاه حق تعالی مسألت دارم که ما را در صف دوستداران و پیروان صادق امیرالمؤمنین قرار دهد و به حقیقت شایسته صفت «علوی»مان سازد.

 

فرج الله قدمی
مدیر عامل و عضو هیأت مدیره

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: