کد خبر: ۹۱۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
تعداد بازدید: ۲۱۴
نماینده مجلس دهم با اشاره به صحبت‌های ساختارشکنانه فائزه هاشمی درباره تحریم سپاه و نیز درباره پیامبر اسلام(ص) گفت: فائزه هاشمی شمشیر را در مقابل اسلام و نظام از رو بسته است.

فائزه هاشمی شمشیر را در مقابل اسلام و نظام از رو بسته استبه گزارش خبرداغ ، سید محمد جواد ابطحی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  فارس با اشاره به صحبت های ساختارشکنانه فائزه هاشمی گفت: صحبت های فائزه هاشمی در خصوص تحریم سپاه و نیز درباره پیامبر بزرگوار اسلام(ص) را که شنیدم ابتدا باور نکردم و تصورم بر این بود که  این سخنان شایعه است ولی در کمال ناباوری دیدم که ایشان چنین اظهار نظرهای ساختار شکنانه ای داشتند.

وی افزود: البته از فائزه هاشمی و بقیه اعضای خانواده مرحوم هاشمی بعید نیست که چنین صحبت هایی را مطرح کنند. با نگاهی به حواشی درباره مهدی هاشمی و ماجرای نیک آهنگ کوثر متوجه می‌شویم که این افراد برای فشار به جمهوری اسلامی گوی سبقت را از ضد انقلاب خارج نشین هم ربوده اند. تا جایی که می توان گفت از اعضای سازمان منافقین هم تند تر عمل می‌کند.

نماینده مجلس دهم با تقبیح اظهارات تازه منتشر شده از فائزه هاشمی درباره پیامبر اسلام(ص) و حضرت خدیجه(س) گفت: البته از این جریانات توقعی جز دشمنی با نظام جمهوری اسلامی نمی‌‌رفت، اما سخنان سخیف درباره پیامبر اسلام(ص) از سوی کسی که همه چیزش را در جمهوری اسلامی به دست آورده است، غیر قابل تصور بود.

وی ادامه داد: فائزه هاشمی تا کنون سعی در تخریب نهادی دارد که امام در وصف آن فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود، اما اکنون وارد فاز تخریب پیامبر مکرم اسلام(ص) شده است.

وی افزود: اقدامات فائزه هاشمی به گونه است که می‌توان گفت شمشیر را در مقابل اسلام و نظام از رو بسته است. پیش از این نیز محسن هاشمی برادر فائزه هاشمی در واکنش به سخنان ساختارشکنانه پیشین وی عکس العمل درخوری نشان نداده بود، در حالی که توقع می رفت از اظهار نظرهای ساختار شکنانه خواهرش اعلام برائت کند.

ابطحی گفت: این قبیل اقدامات فائزه هاشمی سابقه طولانی دارد که از جمله آن می توان به دیدار وی با حلقه بهائیان اشاره کرد. سوال من از قوه قضاییه این است که چرا وقتی نوبت به خانواده هاشمی می رسد کوتاه می آیند؟ اگر این حرف ها را کس دیگری زده بود با وی چه برخوردی می کردند؟ مدعی‌العموم باید وارد شود چرا که این اقدام را می‌توان در راستای کد دادن به بیگانگان جهت تحریم  و فشار بیشتر بر مردم دانست.

نماینده مجلس دهم خاطر نشان کرد: جرم سپاه این است که اجازه نداده استقلال کشور به عنوان یکی از مبانی جمهوری اسلامی از بین برود و خون های عزیزی را در راه رسیدن به این هدف تقدیم کرده، سپاه هر جایی که وارد شده افتخار آفرینی کرده است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: