کد خبر: ۹۱۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
تعداد بازدید: ۳۷۰
با اعلام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی سرمربی سرخ‌پوشان لیست بازیکنان مدنظرش را به او ارائه داد.

۸ ستاره در لیست خرید یحیی گل‌محمدیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی : با اعلام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی سرمربی سرخ‌پوشان لیست بازیکنان مدنظرش را به او ارائه داد.

پرسپولیس نقل و انتقالات تابستانی شلوغی را پشت سر خواهد گذاشت و یحیی گل‌محمدی قصد دارد با کنار گذاشتن چند بازیکن و خرید چند ستاره، تیمی قدرتمند و پرمهره را برای فصل آینده راهی بازی‌های لیگ برتر کند. طی روزهای گذشته رسانه‌ها از از بازیکنان مختلفی برای پیوستن به پرسپولیس صحبت کردند ولی باشگاه پرسپولیس هرگونه فعالیت نقل و انتقالاتی را تکذیب کرد. تکذیبی که توسط خود رضا درویش تکذیب شد و او به صراحت در مصاحبه اش اعلام کرد، یحیی گل‌محمدی هم لیست نفراتی که باید قراردادشان تمدید شود و هم لیست بازیکنان مدنظر برای جذب در فصل آینده را به باشگاه و شخص مدیرعامل ارائه کرده است. چند بازیکن ملی پوش و لژیونر به همراه چند ستاره لیگ برتری در لیست یحیی حضور دارند و اگر مذاکرات با این نفرات به نتیجه برسد، این ستاره‌ها در فصل آینده پیراهن پرسپولیس را به تن خواهند کرد. در این گزارش اما می‌خواهیم، وضعیت فعلی این بازیکنان را بررسی کنیم.

علیرضا بیرانوند

بعد از عملکرد ضعیف گلرهای پرسپولیس در این فصل و اختلاف حامد لک با کادرفنی این تیم و کنار گذاشتن این گلر، یحیی روی جذب علیرضا بیرانوند اصرار دارد. درویش هم در مصاحبه اش بازگشت احتمالی این گلر به پرسپولیس را تایید کرد و خود بیرانوند هم اعلام کرد، دوست دارد به پرسپولیس برگردد. بیرانوند در تیم باشگاهی اش فرصت بازی کردن پیدا نمی‌کند و همین موضوع باعث شده تا او به فکر انتخاب تیمی بیفتد که بتواند به صورت فیکس بازی کند و جای خود را در ترکیب اصلی تیم ملی در بازی‌های جام جهانی تثبیت کند. قرارداد قرضی علیرضا با بواویستا در پایان همین فصل به پایان می‌رسد ولی او هنوز یک فصل دیگر با باشگاه آنتورپ قرارداد دارد. نه بیرانوند و نه باشگاه بلژیکی علاقه‌ای به ادامه همکاری با هم ندارند ولی آنتورپ به همین راحتی حاضر نیست علیرضا را به تیم دیگری بفروشد. به این ترتیب باید شاهد حضور قرضی بیرانوند در پرسپولیس باشیم، مگر اینکه خود علیرضا بتواند رضایتنامه اش را از باشگاه بلژیکی دریافت کند.

شجاع خلیل زاده

مدافع فعلی الریان قطر این روزها دوران نقاهت خود را بعد از عمل جراحی پشت سر می‌گذارد. قرارداد شجاع بعد از دو فصل حضور در قطر، ۲ ماه دیگر با الریان تمام می‌شود و طبق اعلام رسانه‌های قطری هنوز پیشنهادی برای تمدید قرارداد به مدافع فیکس تیم ملی داده نشده است. خود خلیل زاده بارها از علاقه اش به بازگشت به پرسپولیس صحبت کرده و احتمال آمدن این بازیکن به فوتبال ایران و پوشیدن دوباره پیراهن پرسپولیس زیاد است.

محمد حسین کنعانی زادگان

دیگر مدافع فیکس تیم ملی که او هم مثل شجاع در فوتبال قطر حضور دارد، یکی دیگر از بازیکنانی است که یحیی گل‌محمدی روی جذبش اصرار دارد. محمد حسین در تیم الاهلی قطر مهره‌ای فیکس و تاثیرگذار است ولی قرارداد این مدافع ملی پوش با باشگاه قطری به زودی تمام خواهد شد. کنعانی زادگان فعلا بین دو راهی ادامه حضور در قطر و یا بازگشت به پرسپولیس قرار دارد و هنوز تصمیمی‌برای فصل بعد نگرفته است. این بازیکن از الاهلی پیشنهاد تمدید قرارداد دریافت کرده و یکی دو تیم دیگر قطری هم خواهان به خدمت گرفتنش هستند. طبیعتا پولی که قطری‌ها به این بازیکن می‌دهند، قابل قیاس با پرسپولیس نیست و شاید هر بازیکنی نتواند از این پول بگذرد. تکلیف کنعانی چند هفته دیگر مشخص خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: