کد خبر: ۹۱۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
تعداد بازدید: ۵۵۲
عادل فردوسی پور به تمجید از عملکرد مهدی طارمی در پورتو پرداخت و او را یکی از عناصر کلیدی تیم ملی در جام جهانی قلمداد کرد.

صحبت‌های جدید عادل درباره بازگشت به شبکه سه و درخشش طارمیبه گزارش خبرداغ ، عادل فردوسی پور که زمانی در برنامه ۹۰ به ماجرای پنالتی های طارمی پرداخته و مورد انتقاد بعضی از هواداران پرسپولیس قرار گرفته بود، حالا به تمجید از عملکرد این مهاجم پرداخته و می‌گوید: مهدی واقعاً بازیکن باکیفیتی است که در اروپا هم مثل ایران پیشرفت کرده و این پیشرفت کاملاً محسوس است. به نظر من او از تاثیرگذارترین بازیکنان پورتو و لیگ پرتغال است و از موفقیت سیر نمی‌شود که همین مسئله خیلی مهم است و می‌تواند باعث حضور او در تیم‌های بزرگتر شود.

عادل در ادامه گفت: مهدی طارمی واقعاً ماهرانه پنالتی می‌گیرد و گلزن بسیار خوبی است. هت‌تریک کردن در یکی از لیگهای خوب اروپایی کار بزرگی بود که او انجام داد و امیدوارم درخشش این بازیکن تا رقابتهای جام جهانی و حتی در خود جام جهانی ادامه داشته باشد.

 
 

این روزها همچنان صحبت‌هایی در مورد بازگشت عادل به شبکه ۳ سیما شنیده می‌شود اما خودش تمایلی به صحبت در این مورد نداشت.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: