کد خبر: ۹۱۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۱۶۷
سرمربی ایتالیایی پس از پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل چلسی بسیار خوشحال بود.

آنچلوتی: انرژی بازیکنان تعویضی، رئال مادرید را به نیمه نهایی رساندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، تعویض‌های کارلو آنچلوتی سه‌شنبه شب تفاوت را برای رئال مادرید ایجاد کرد، زیرا آنها در آستانه حذف چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفتند.

سرمربی ایتالیایی می‌داند که تعویض‌ها چقدر تفاوت ایجاد کردند و پس از بازی گفت که این انرژی آنها بود که به لوس بلانکوس اجازه داد یک بازگشت تاریخی دیگر را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تکمیل کنند.

آنچلوتی پس از بازی در کنفرانس خبری خود گفت: "ما به لطف انرژی این بازی را بردیم. تغییراتی را که ایجاد کردم برای افزایش انرژی انجام دادم. تیم خیلی فشار زیادی متحمل شد و همه بازیکنان تمام تلاش خود را کردند. ما مستحق شکست 2-0 نبودیم. ما در ضربات ایستگاهی گل دریافت کردیم زیرا [ادر] میلیتائو را نداشتیم. پس از 2-0 بازی به سود چلسی تلاش کردیم. ما یک رکود روانی داشتیم، اما جادوی ورزشگاه باز هم خیلی به ما کمک کرد. هر چه بیشتر رنج بکشیم، من شادتر هستم."

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: