کد خبر: ۹۱۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
تعداد بازدید: ۱۸۹
«ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین روز دوشنبه از سئول درخواست کرد تا به کشورش از طریق ارسال تجهیزات نظامی کمک کند. وی در سخنرانی ویدئو کنفرانسی برای نمایندگان پارلمان کره‌جنوبی از آن‌ها خواست تا به ارسال تجهیزات و تسلیحات نظامی به اوکراین بپردازند.

درخواست زلنسکی از سئول: نیازمند جنگنده و تانک هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین روز دوشنبه از سئول درخواست کرد تا به کشورش از طریق ارسال تجهیزات نظامی کمک کند.

وی در سخنرانی ویدئو کنفرانسی برای نمایندگان پارلمان کره‌جنوبی از آنها خواست تا به ارسال تجهیزات و تسلیحات نظامی به اوکراین بپردازند.

وی گفت: «اوکراین نیازمند فناوری‌های نظامی مختلف از جمله جنگنده‌ و تانک است».

زلنسکی اضافه کرد: «با توجه به تسلیحات نظامی که کره‌جنوبی دارد می‌تواند در زمینه متوقف کردن کشتی‌ها و موشک‌های روسی به اوکراین کمک کند».

«الکسی رزنیکوف» وزیر دفاع اوکراین اخیرا در گفت‌وگو با همتای کره‌ای خود از سئول خواست تا به این کشور سامانه‌های دفاع هوایی ارسال کند اگر چه کره‌جنوبی بارها اعلام کرده که از ارسال هرگونه تسلیحات مرگبار به اوکراین خودداری خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: