کد خبر: ۹۱۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۲۶۵
پرسپولیس که امید زیادی به فتح جام حذفی دارد باید با احتیاط بیشتری مقابل آلومینیوم بازی کند.

سه پرسپولیسی در آستانه محرومیتبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ سرخ‌ها امشب در ورزشگاه آزادی از آلومینیوم اراک میزبانی خواهند کرد. این بازی در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار می‌شود و با توجه به صعود شگفت انگیز تیم لیگ دویی خلیج فارس به نیمه نهایی و مصاف با برنده امشب، دو تیم تلاش زیادی برای صعود به مرحله بعد خواهند کرد.

این جام اما از همیشه برای پرسپولیس حیاتی‌تر است چراکه سرخ‌ها فاصله شش امتیازی تا صدر جدول لیگ دارند و رسیدن به کاپ قهرمانی جام حذفی مسیر کوتاه‌تر و اتفاق روحیه بخشی برای قرمزهاست.

پرسپولیس در اولین قدم ویستاتوربین را شکست داد که در آن بازی علیرضا ابراهیمی با کارت زردجریمه شد و در مرحله یک هشتم مقابل ذوب‌آهن نیز مهدی ترابی و سیدجلال حسینی اخطار گرفتند.

با توجه به قوانین جام حذفی هر بازیکن با دریافت دو کارت زرد در طول بازی‌ها در صورت صعود تیمش به دور بعد محروم خواهد شد و بنابراین سه بازیکن پرسپولیس در آستانه محرومیت از بازی نیمه نهایی در صورت صعود قرار دارند و باید با احتیاط بیشتری بازی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: