کد خبر: ۹۱۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
تعداد بازدید: ۱۷۷
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه صبر مردم و مجلس در مقابل رفتار خودروسازان تمام شده است، گفت: قابل پذیرش نیست که خودروسازان هر وقت که دوست داشتند قیمت‌ها را افزایش دهند و در پاسخ بخواهند دلایل غیرمنطقی بتراشند.

صبر مردم و مجلس در مقابل رفتار خودروسازان تمام شده استبه گزارش خبرداغ ، مجتبی رضاخواه نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با  فارس، با انتقاد از افزایش قیمت مجدد برخی خودروهای خارجی و دپو شدن خودرو توسط خودروسازان به همین منظور اظهار داشت: مردم و مجلس صبرشان تمام شده است و این رفتار یک ظلم فاحش است.

وی افزود: برای ما توجیه کننده نیست که خودروسازان هرگونه که دوست دارند به بهانه‌های مختلف قیمت‌ها را افزایش دهند و در پاسخ بخواهند دلایل غیر منطقی بتراشند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه از همه ابزارهای نظارتی خود استفاده می‌کند، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری هم اشاره فرمودند حق با مردم است و ما برای استیفای حق مردم با احدی رودربایستی نداریم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: