کد خبر: ۹۱۵۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
تعداد بازدید: ۲۲۵
روزنامه همشهری در مطلبی تاب‌آوری زوج‌های ایرانی در زندگی مشترک را بررسی کرده.

به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه همشهری در مطلبی تاب‌آوری زوج‌های ایرانی در زندگی مشترک را بررسی کرده.

09-04

این روزنامه نوشت:

* بر اساس گزارش‌های مرکز آمار، تاب‌آوری زوج‌ها در زندگی مشترک رشد مثبت یک‌ونیم‌درصدی داشته است

* با وجود سال‌های سخت شیوع کرونا و شرایط سخت اقتصادی، ما با بیشترین میانگین طول مدت ازدواج در۴سال گذشته روبه‌رو‌ بوده‌ایم.  

* در مورد ازدواج زنان و مردان همسن در سال۱۳۹۶ عدد ۷۱هزارو۸۱۷ مورد ثبت شده که در سال۱۴۰۰ این عدد تا پاییز به ۴۹هزارو۷۸۶ مورد رسیده و طلاق نیز در این گروه سنی از ۱۹هزارو۹۴۷ مورد به ۱۵هزارو۵۳۴ مورد رسیده است.

*  همسن‌ و سال‌ها بیشتر از یکدیگر طلاق می‌گیرند و آن‌ دسته که 15سال اختلاف سنی داشته و مرد بزرگ‌تر از همسرش بوده کمترین آمار طلاق را به ثبت رسانده‌اند. در واقع بهتر است مسئله را اینگونه روشن کنیم که بین کسانی که طلاق گرفته‌اند، کمترین آمار برای ازدواج‌هایی ثبت شده که مردان خیلی بزرگ ترند.

* البته درنظر داشته باشید که بیشترین آمار ازدواج نیز میان زوج‌های همسن و سال است و طبعا آمار طلاق هم بین همین گروه بالا بوده است.

photo_2022-04-09_12-10-03

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: