کد خبر: ۹۱۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
تعداد بازدید: ۱۹۳
سرمربی تیم چلسی اعتراف می کند که مصرف شکلات او برای آنالیز دیدار مقابل رئال مادرید بالاتر از حد معمول رفته است.

اعتیاد توخل به شکلات پس از شکست به رئال مادرید!به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سرمربی آبی‌ها فاش کرده که در مواقع ناراحت کننده به شیرینی خود تکیه می کند و مشکلات را در داخل و خارج از زمین حل می کند. توماس توخل اعتراف کرد که مشکلات چلسی پس از شکست 3-1 اخیر مقابل رئال مادرید، او را به پرخوری شکلات سوق داده است! باخت پرحاشیه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از باخت 4-1 در لیگ مقابل برنتفورد اتفاق افتاد.

توخل به خبرنگاران در محل کمپ تمرینی چلسی درباره نحوه تماشای مجدد مسابقه بلافاصله پس از بازگشت به خانه از بازی برابر چلسی گفت: "مقدار شکلاتی که من نیاز داشتم بسیار زیاد بود تا دوباره مسابقه را پشت سر بگذارم. نیمه‌شب می‌نشینی، خوب نیست، شروع می‌کنی به نوشتن و نوشتن و نوشتن و می‌فهمی که بیشتر می‌نویسی. دقایق بیشتری با روش خاصی برای توضیح دادن چیزها به طوری که آن را فراموش نکنید.

در یک نقطه، دکمه را فشار می دهید تا آن را با سرعت دوبرابر تماشا کنید، فقط برای اینکه سریع بگذرد و بعد متوجه شوید که در جای خوبی نیستید. در یک نقطه، باید بایستید و به آشپزخانه قدم بزنید یا استراحت کن و برگرد و فشار بده تا آرام شوی. تماشای آن خوب نبود. متاسفانه کمی تعجب آور بود که ما در بازی گذشته فاقد ساختار بودیم. معمولاً نقطه قوت بزرگ ما این است که شما به وضوح می بینید که ما چه کاری انجام می دهیم و بازی می کنیم."
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: