کد خبر: ۹۱۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
تعداد بازدید: ۲۷۰
معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از ممنوعیت فروش «بستنی قیفی» در ماه رمضان امسال در سراسر این استان خبرداد.

فروش «بستنی قیفی» ممنوع شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از ممنوعیت فروش «بستنی قیفی» در ماه رمضان امسال در سراسر این استان خبرداد.

سرهنگ علی وارستگی با تشریح نحوه فعالیت صنوف در ماه رمضان:

* برای حفظ حرمت ماه رمضان و روزه‌داران فعالیت بستنی‌بندها یک‌ساعت قبل اذان فقط به شکل کیلویی مجاز بوده و فروش بستنی جزیٔی و قیفی ممنوع است.

* آش و حلیم فروش ها به همراه کله پزی ها تا یک ساعت قبل از اذان مغرب نمی توانند در ماه مبارک رمضان فعالیتی داشته باشند.

* فعالیت رستوران ها به جهت رعایت حال مسافران و مردمی که قادر به روزه گرفتن نمی باشند به صورت دو شیفت ۱۵ روزه و با پوشش کامل بلامانع است.

* فعالیت تمامی صنوف اغذیه فروش از جمله کافی شاپ ها، قهوه‌خانه‌ها، ساندویچی ها، پیتزافروشی ها، پاچینی، کبابی ها، باغات تفریحی و سایر صنوف از اذان صبح تا یک ساعت مانده به اذان مغرب ممنوع است.

* بیرون بَرها با رعایت پوشش کامل و سرو نکردن غذا در محل صنفی و رستوران ها و اغذیه فروشی های واقع در پایانه های مسافری و فرودگاه با تایید اماکن انتظامی می توانند فعالیت داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: