کد خبر: ۹۱۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳
تعداد بازدید: ۱۹۲
بوریس جانسون روز چهارشنبه در جریان بازدید از بیمارستانی در منطقه «ولوین گاردن» گفت: وقتی به آنچه در بوچا رخ می دهد نگاه می کنید چیزی کمتر از نسل کشی نیست. به همین خاطر است که شاهد واکنش‌ها در این زمینه هستیم و جامعه بین‌الملل دوباره در جهت اعمال تحریم‌ها و مجازات‌های بیشتر علیه رژیم ولادیمیر پوتین حرکت خواهد کرد.

جانسون: حوادث بوچا فاصله زیادی با نسل کشی نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: بوریس جانسون روز چهارشنبه در جریان بازدید از بیمارستانی در منطقه «ولوین گاردن» گفت: وقتی به آنچه در بوچا رخ می دهد نگاه می کنید چیزی کمتر از نسل کشی نیست. به همین خاطر است که شاهد واکنش‌ها در این زمینه هستیم و جامعه بین‌الملل دوباره در جهت اعمال تحریم‌ها و مجازات‌های بیشتر علیه رژیم ولادیمیر پوتین حرکت خواهد کرد.

 

 

شماری از رهبران جهان نیز حوادث بوچا را به حمله روسیه در اوکراین نسبت داده و مسکو را محکوم کردند. در همین پیوند پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان اظهار داشت: ظلم به طور فزاینده ای علیه غیرنظامیان و زنان و کودکان بی دفاع رو به افزایش است. آنها قربانیانی هستند که خون بی گناه شان ملتماسه می خواهد: این جنگ را متوقف کنید و بگذارید سلاح ها بی صدا شوند. کشتار و ویرانی را متوقف کنید.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: