کد خبر: ۹۱۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
تعداد بازدید: ۲۱۲
نماینده مردم آبادان با برشمردن مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود عنوان کرد: وضعیت نابسامان و بغرنج حوزه شهری آبادان لکه ننگی است برای همه مسئولان، لذا از آقای وزیر کشور تقاضامندم اقدام به امحای این لکه ننگ کند.

تیم مذاکره کننده به هیچ عنوان نباید از خطوط قرمز کوتاه بیایدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، مجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه شنبه (16 فروردین) مجلس در تذکر شفاهی خطاب به تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: توصیه اول من به تیم مذاکره کننده این است که به هیچ وجه از حقوق حقه ملت ایران و خطوط قرمز کوتاه نیایند و اصرار ما بر لغو بی قید و شرط کلیه تحرم هاست.

محفوظی خطاب به وزیر نیرو نیز گفت: آقای وزیر؛ این همه طرح سوال و جلسات کارشناسی برگزار شد، اما چرا دست روی دست می گذارید تا شاهد از بین رفتن سرمایه های ملی باشید، باید هر چه سریعتر نسبت به لایروبی بهمنشیر و تکمیل سدها بر روی این رودخانه ملی اقدام کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر بهداشت و درمان اظهار کرد: چرا قیمت خدمات دندانپزشکی در کشور بسیار بالاست؟ این بهانه که مواد اولیه آن گران تهیه می شود، غیرقابل قبول بوده، چرا که در کشور همجوار ما یعنی سوریه هزینه خدمات دندانپزشکی یک دهم ایران است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: