کد خبر: ۹۱۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸
تعداد بازدید: ۴۲۰
یکی از خاطرات تلخ استقلال مقابل پیکان در لیگ هفتم رقم خورد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ امروز تیم‌های استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که پیروزی در آن برای استقلالی‌ها گام مهمی برای کسب عنوان قهرمانی خواهد بود و سه امتیازش اهمیت زیادی برای شاگردان مجیدی دارد.

استقلال در چند سال اخیر مقابل پیکان نتایج خوبی گرفته اما در گذشته سابقه شکست مقابل این تیم را هم دارد. بدون شک تلخ‌ترین شکست استقلال مقابل پیکان به فصل 1386-87 برمی‌گردد که این تیم با سرمربیگری ناصر حجازی با نتیجه 3 بر 2 مقابل خودروسازان شکست خود تا جدال با پیکان تبدیل به آخرین حضور اسطوره آبی‌ها روی نیمکت تیمش تبدیل شود.

استقلال در آن بازی ابتدا با گل‌های محمد نوازی و آرش برهانی پیش افتاد اما سه گل خورد و تن به شکست داد. تصویر اشک‌های فرهاد مجیدی پس از این شکست و دلداری حجازی به او یکی از تصاویر ماندگار و تلخ دیدارهای دو تیم است.

تلخ‌ترین عکس دیدارهای استقلال - پیکان برای آبی‌ها/عکس

تلخ‌ترین عکس دیدارهای استقلال - پیکان برای آبی‌ها/عکس

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: