کد خبر: ۹۱۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
تعداد بازدید: ۱۸۱
پخش قسمت‌های باقی‌مانده سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» پس از ایام ماه رمضان از شبکه سه سیما از سر گرفته می‌شود.

«برف بی‌صدا می‌بارد» به آنتن برمی‌گردد؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ،پخش قسمت‌های باقی‌مانده سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» پس از ایام ماه رمضان از شبکه سه سیما از سر گرفته می‌شود.

 فصل اول «برف بی‌صدا می‌بارد» در ۱۰۰ قسمت تولید شده است و تاکنون ۶۸ قسمت از آن به پخش رسیده اما قرار گرفتن این سریال در دو مناسبت نوروز و رمضان پخش آن را با تاخیر مواجه کرده است.

پخش فصل اول این سریال که در ایام نوروز و همچنین رمضان متوقف شده، پس از ماه رمضان از سر گرفته می‌شود.

این سریال که به نویسندگی زنده‌یاد مسعود بهبهانی‌نیا به رشته تحریر درآمده، شامل دو فصل بوده که داستان فصل اول آن در ۱۰۰ قسمت از سال‌های ۶۵ تا ۶۹ روایت می‌شود و فصل دوم آن در ۱۵۰ قسمت در زمان حال می‌گذرد.

در حالی که کمتر از ۳۰ قسمت به پایان پخش فصل اول باقی نمانده، خبری از ساخت فصل دوم منتشر نشده است و به نظر می‌رسد تلویزیون برای ساخت ادامه این مجموعه به تصمیم قطعی نرسیده و ساخت فصل جدید را منوط به بازخوردها می‌داند.

فرهاد آییش، الیکا عبدالرزاقی، پوریا پورسرخ، مائده طهماسبی، پاشا رستمی، پوریا شکیبایی، پانته‌آ سیروس، مریم شیرازی، مینا وحید، فریبا متخصص، امید روحانی، مهسا طهماسبی، امیر جنانی، هادی دیباجی، سیامک ادیب، هاله گرجی، آناهیتا اقبال‌نژاد و سینا کرمی از جمله بازیگران این سریال هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
M
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
0
0
سلام چی فکر کردید که پخش یک سریالو متوقف کردید من محاطب این سریالم شده باشه تنهایی پیگیری میکنم اون سی قسمتو میارم روی انتن حتی اگر مخاطبش کم باشه شبکه سه چشه موقع پخش این سریال فوتبال میداد یک عذر خواهی نمیکرد انقد راحته نه یک الی دو سال از زحمات وکار بازیگران عوامل بگذرید که خبرشو پخش کنید اع متوقف شدا خوبه همکارای خودتتونن بسه دیگ شصت و هشت قسمت سریال ندیدم بگید متوقف شد خبرشو رسانه ای کنید یکم رحم انصاف امیدوارم اون سی قسمت پخش بشه که میشه چون من طرفدارشم و پیگیری خواهم کرد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: