کد خبر: ۹۱۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
تعداد بازدید: ۳۷۵
سرمربی سابق منچستریونایتد فاش کرد که به سرطان مبتلا است.

لوییز فن خال به سرطان مبتلا شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، لوئیس فن خال، سرمربی سابق منچستریونایتد اعلام کرد که به سرطان پروستات مبتلا شده است.

این پیرمرد 70 ساله که در حال حاضر سرمربی تیم ملی هلند است، روز یکشنبه در یک برنامه تلویزیونی در هلند به نام هامبرتو ضمن تبلیغ مستند جدیدی از زندگی خود، این موضوع را تایید کرد.

فن خال گفت که به بازیکنانش در مورد بیماری خود چیزی نگفته است و افزود: "آنها من را می بینند که روی گونه هایم سرخ می شوم و فکر می کنند که چه فرد سالمی هستم. البته اینطور نیست. من با بیماری های زیادی از جمله در مورد همسرم روبرو شده ام. بنابراین این فقط بخشی از زندگی است. (من) به عنوان یک انسان احتمالاً به دلیل همه آن تجربیات ثروتمندتر شده ام. فکر می کردم که باید در فیلم نیز وجود داشته باشد."

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: