کد خبر: ۹۱۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
تعداد بازدید: ۲۸۸
یک زن جوان آمریکایی به نام وایلدن اومته، با ۱۹ سال سن به عنوان کوتاه قدترین زن جهان معرفی شد و بدین ترتیب وارد کتاب رکورد‌های گینس شد. قد وایلدن اکنون تنها ۷۲ سانتی‌متر است و زمانی که به دنیا آمد، پزشکان انتظار داشتند که ظرف چند ساعت بمیرد، اما این اتفاق نیفتاد.

به گزارش خبرداغ به نقل از فرارو: یک زن جوان آمریکایی به نام وایلدن اومته، با ۱۹ سال سن به عنوان کوتاه قدترین زن جهان معرفی شد و بدین ترتیب وارد کتاب رکورد‌های گینس شد. قد وایلدن اکنون تنها ۷۲ سانتی‌متر است و زمانی که به دنیا آمد، پزشکان انتظار داشتند که ظرف چند ساعت بمیرد، اما این اتفاق نیفتاد.

1

مشکل او به دلیل نقص بافتی است و منجر به شکل نادری از کوتولگی شده است. این زن جوان اهل فلوریدا مشکلات زیاد و طولانی مدتی را تجربه کرده است و به صورت روزانه توسط مادرش تحت مراقبت قرار می‌گیرد.

این زن جوان می‌گوید: "من واقعاً افتخار می‌کنم که اولین هائیتی - آمریکایی هستم که یک رکورد جهانی را به عنوان کوتاه قدترین زن دنیا ثبت کرده ام. من در زندگی سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتم، اما هرگز تسلیم نشدم. "

او افزود: "به دلیل خم شدن پاهایم زیاد راه نمی‌روم و برای رفت و آمد در خانه، از صندلی برقی استفاده می‌کنم. مادرم در خیلی چیز‌ها مانند لباس پوشیدن و برداشتن وسایل از مکان‌های مرتفع، به من کمک می‌کند. "

2

4

1181738_496

1181739_144

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: