کد خبر: ۹۱۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۱۲۲
بازیکنان ایران شب گذشته در شرایط عجیب و غریب از مشهد به تهران رسیده و از آنجا روانه خانه های خود شدند.

سرگردانی بازیکنان تیم ملی در فرودگاهبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: بازیکنان ایران شب گذشته در شرایط عجیب و غریب از مشهد به تهران رسیده و از آنجا روانه خانه های خود شدند.

پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل لبنان و مراجعت بازیکنان از استادیوم به هتل، آنها برای زیارت از حرم رضوی به بارگاه امام هشتم رفتند و سپس با یک پرواز عادی به تهران بازگشتند.

برنامه ریزی این سفر برخلاف انتظار، در قالب خرید بلیط مسافری و در هواپیمایی انجام شد که مسافران دیگری نیز در آن حضور داشتند و کاروان تیم ملی ایران، نیمی از سرنشینان این پرواز را تشکیل می داد.

جالب اینجاست که ملی پوشان به CIP برده شده و از آنجا وارد هواپیما شدند که این مسئله با توجه به تعداد بالای آنها، معطلی زیادی را برای این پرواز ایجاد کرد اما اتفاقات اصلی بعد از پرواز و در شرایطی به وقوع پیوست که نوبت به بارگیری چمدان ها شد.

پس از نشستن هواپیما در فرودگاه مهرآباد، بازیکنان و همراهان تیم ملی به قسمت CIP رفته و مسافران عادی نیز در نقطه دیگری در فرودگاه در انتظار تحویل چمدان های خود شدند اما چمدان های مسافران و ملی پوشان با هم قاطی شد تا معطلی مضاعف و نارضایتی بیشتری هم برای مسافران و هم برای بازیکنان فوتبال ایران به وجود بیاید.

این بی نظمی باعث شد تعدادی از بازیکنان از CIP به صورت پیاده به قسمت عادی فرودگاه بیایند و چمدان های خود را که روی نقاله تحویل بار می چرخید بردارند و از آنجا به خانه بروند.

این برنامه ریزی عجیب و ناراحت کننده ای بود که اردوی صعود و صدرنشینی ایران به جام جهانی را کمی تلخ کرد. اردویی که همانطور که انتظار می رفت با بی نظمی های بسیار و مسائل جدید همراه بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: