کد خبر: ۹۱۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
تعداد بازدید: ۲۷۲
​مهدی طارمی و رامین رضاییان، هم‌بازی‌های سابق در پرسپولیس و تیم ملی پس از مدت‌ها با یکدیگر دیدار کردند.

دو قلوهای جنجالی پرسپولیس به هم رسیدندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: رامین رضاییان در فضای مجازی و صفحه اینستاگرامش عکسی را همراه با مهدی طارمی منتشر کرد و نوشت: رفیق خوب دلتنگت بودم.

همان طور که به خاطر دارید این دو بازیکن در لیگ پانزدهم و شانزدهم کنار هم در پرسپولیس بازی کرده و ستاره های دوران پرشکوه برانکو بودند. آن ها در زمین به اندازه ای با هم هماهنگ بودند که کار را برای هر مربی آسان می کرد. رامین و مهدی در جام جهانی روسیه نیز از بهترین نفرات تیم ملی بودند و البته در ادامه راه هر کدام مسیرهای متفاوتی را برای ادامه فوتبال خود برگزیدند.

حالا طارمی ستاره این روزهای پورتو است و رامین رضاییان پس از سال ها حضور در فوتبال قطر به پرسپولیس برگشته و به دنبال آن است تا یکی از مسافران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: