کد خبر: ۹۱۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
تعداد بازدید: ۳۲۰
المیرا شریفی‌مقدم مجری شبکه خبر که صبح امروز با توییتی خواهان برخورد فیفا با فدراسیون فوتبال ایران شده بود، توییت قبلی خود را پاک و از مخاطبانش عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: المیرا شریفی‌مقدم، مجری شبکه خبر که صبح امروز با توییتی خواهان برخورد فیفا با فدراسیون فوتبال ایران شده بود، توییت قبلی خود را پاک و از مخاطبانش عذرخواهی کرد.

7c6cddd3-b200-44a6-933f-a78de205d947

 آخرین بازی تیم ملی کشورمان در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی مقابل لبنان در شهر مشهد  برگزار شد تا بعد از سالیان متمادی ورزشگاهی به جز استادیوم آزادی میزبان بازی تیم ملی کشورمان باشد. به نظر می‌رسید مسئولان فدراسیون قصد داشتند با این حرکت نشان دهند تیم ملی به سایر مردم کشورمان هم تعلق دارد و به همین خاطر هم این مسابقه که هر چند تشریفاتی بود را به مشهد بردند.

حدود ۲ هزار بانوی ایرانی با تهیه بلیت دیدار ایران و لبنان، در محوطه ورزشگاه امام رضا(ع) حاضر شدند اما در نهایت نتوانستند وارد ورزشگاه شوند. برای این دیدار ۱۲۵۰۰ بلیت فروخته شده بود که ۲ هزار بلیت آن برای بانوان بود.

نکته تاسف‌آورتر از این ماجرا آنجاست که در پی اصرار به حضور در ورزشگاه، برخوردهایی با اسپری فلفل هم از سوی برخی ماموران صورت گرفته که این مسئله با انتقاد بسیاری در فضای مجازی مواجه شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: