کد خبر: ۹۱۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
تعداد بازدید: ۱۷۶
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت قبلی اشاره می‌شد بدون توافق و برجام نمی‌شود در بحث واکسیناسیون پیشرفت کرد، اما دولت جدید با تغییر رویکرد و نگاه سیاسی موفق به مهار کرونا شد.

یک نماینده: دولت مردمی بدون نیاز به توافق سیاسی یا به گزارش خبرداغ ، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در نخستین شورای اداری استان در سال جاری با اشاره به این‌که مسئولین و مردم در سال جدید با بالا بردن تقوای الهی خود و هم‌افزایی می‌توانند در دولت مردمی و انقلابی دست به کارهای بزرگی بزنند، مطرح کرد: در بحث رسانه‌ای ضعیف عمل شده و عملکرد دولت مردمی آن‌چنان که باید و شاید به صورت کامل به اطلاع مردم نرسیده است.

وی افزود: پروردگار متعال راهگشا است و در دولت قبلی اشاره می‌شد نمی‌شود در بحث واکسیناسیون پیشرفت داشت و در دولت جدید با تغییر رویکرد و نگاه سیاسی بدون برجام یا هیچ توافق سیاسی دیگری، دولت موفق به واکسیناسیون و مهار کرونا شد.

فلاحی تصریح کرد: قانون جهش شرکت‌های دانش‌بنیان باعث ایجاد جریان و ورود نخبگان به مباحث فناورانه شد و در بحث صندوق نوآوری و شکوفایی ۳۰ هزار میلیارد افزایش داشتیم و در بحث استفاده از این صندوق‌ها در حال حاضر در جایگاه خوبی میان استان‌های کشور قرار نداریم و تقریبا در میان استان‌های آخر هستیم که این موضوع اصلا قابل توجیه نیست.

وی با بیان این‌که از ظرفیت‌های فناورانه در استان استفاده کامل نمی‌شود، بیان کرد: برخی از مواقع به صورت مستقیم در جریان‌های علمی حضور پیدا می‌کردم و مشکلات آن‌ها را برطرف می‌کردیم، قوانین سخت‌گیرانه و عدم حمایت از نخبگان باعث مهاجرت آن‌ها شده است.

نماینده مردم همدان در ادامه تاکید کرد: امیدوارم این روند رو به افول خاتمه یابد و روز به روز شاهد پیشرفت نخبگان در نظام جمهوری اسلامی باشیم و امورات این دانشمندان نخبه تسهیل شود و از طولانی شدن روند مجوزها خسته نشوند.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: