کد خبر: ۹۱۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
تعداد بازدید: ۳۱۲
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات نوشت: اینکه به بهانه «احتمال» رخداد گناه در هنگام تماشای مسابقه فوتبال، از ورود دخترانی که از مجاری رسمی و قانونی بلیت خریده‌اند، به ورزشگاه جلوگیری شود و به‌جای تکریم آنها، با انجام فعل حرام، به صورتشان اسپری فلفل پاشیده شود، با کرامت انسانی، عقل و موازین شرعی همخوانی ندارد.

بتوئیت آذری جهرمی درباره ماجرای اسپری فلفله گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب: محمدجواد آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت: اینکه به بهانه «احتمال» رخداد گناه در هنگام تماشای مسابقه فوتبال، از ورود دخترانی که از مجاری رسمی و قانونی بلیت خریده‌اند، به ورزشگاه جلوگیری شود و به‌جای تکریم آنها، با انجام فعل حرام، به صورتشان اسپری فلفل پاشیده شود، با کرامت انسانی، عقل و موازین شرعی همخوانی ندارد.

مرحوم شهید بهشتی می‌فرمود: از نرده‌بان حرام نمی‌توان به بام سعادت رسید.

مشهد شهر امام «رئوف» علیه السلام است، این برخوردها موجب وهن حریم رضوی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: