کد خبر: ۹۱۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
تعداد بازدید: ۱۴۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از روند افزایشی شیوع کرونا در استان خبرداد و گفت که تعداد بستری ها به ۲۰۰ نفر رسیده است.

روند افزایشی شیوع کرونا در گلستان/تعداد بستری ها به ۲۰۰ نفر رسیدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از روند افزایشی شیوع کرونا در استان خبرداد و گفت که تعداد بستری ها به ۲۰۰ نفر رسیده است.

سعید گل فیروزی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان، اظهارکرد: روند افزایشی بستری های کرونایی از چند روز گذشته در استان آغاز شده و هم اکنون ۲۰۰ بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: از این تعداد ۶۲ نفر در آی سی یو بستری بوده و ۳۵ نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی بیان کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله فیزیکی و همچنین تزریق دوز سوم واکسن کرونا می تواند در پیشگیری از ابتلا به کرونا موثر باشد.

گفتنی است هم اکنون شهرستان‌های کلاله، ترکمن و مینودشت در وضعیت نارنجی، شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر، آق قلا، گمیشان، علی آبادکتول، کردکوی، مراوه تپه، بندرگز و گالیکش در وضعیت زرد قرار داشته و وضعیت شهرستان رامیان هم آبی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: