کد خبر: ۹۱۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۱۵۰
تیم ملی ایران در دیدار پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف لبنان خواهد رفت.

ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل لبنان؛ چند چالش جدی پیش روی اسکوچیچبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران باید تا ساعاتی دیگر آماده رویارویی با لبنان شود و دیدار پایانی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را که در مشهد مقدس و در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود را سپری کند. 

در این دیدار اسکوچیچ مثل بازی با کره دستانش در چینش ترکیب اصلی بسته نیست و تعدادی از غایبان این تیم به ترکیب برگشته‌اند و حالا با چند ابهام در چینش ترکیب اصلی روبرو خواهیم بود. 

اولین ابهام مربوط به خط دروازه است. جایی که امیر عابدزاده به جایگاه مستحکمی دست پیدا کرده بود ولی روز بد او مقابل کره جنوبی و اشتباه فاحشی که روی گل نخست داشت باعث شد انتقاداتی متوجهش شود و حالا باید دید واکنش سرمربی تیم ملی به این موضوع چیست و بازهم به عابدزاده در این بازی فرصت خواهد داد یا شاهد حضور بیرانوند در ترکیب اصلی خواهیم بود. با این تفاسیر احتمال بازی کردن عابدزاده بیشتر است. 

در خط دفاع اسکوچیچ در بازی قبل چالشی با سمت راست داشت و استفاده از شجاع خلیل زاده و بعد از آن عارف غلامی در این پست باعث شد از سرمربی تیم ملی انتقاد شود و حالا با بازگشت صادق محرمی این مشکل برطرف شده است. 

کنعانی زادگان در خط دفاع میانی حضور ثابتی دارد ولی در کنار او و در شرایط مصدومیت شجاع خلیل زاده مجید حسینی در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد. حسینی روز گذشته همراه اسکوچیچ به نشست خبری رفت تا نشان دهد احتمالاً در ارنج اصلی اسکوچیچ در این بازی حضور دارد. در سمت چپ هم که نورافکن مثل همیشه بازی می‌کند. 

در سیستم مد نظر اسکوچیچ دو هافبک دفاعی و دو هافبک کناری رو به جلو بازی خواهد کرد. سعید عزت اللهی و احمد نوراللهی دو بازیکنی هستند که اسکوچیچ به استفاده از آنها در کنار هم علاقه‌مند است. علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی که درگیر کرونا بود به ترکیب بر می‌گردد و در سمت راست بازی می‌کند و در سوی دیگر میدان شاهد حضور علی قلی زاده هستیم. احتمال بازی وحید امیری در این نقطه هم وجود دارد. 

در خط حمله هم سردار آزمون بازی می‌کند و در کنارش در غیاب طارمی که روز گذشته اعلام شد امروز غایب خواهد بود احتمالاً صیادمنش یا وحید امیری بازی خواهند کرد که ما دومی را در ترکیب اصلی قرار می‌دهیم. 

 

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل لبنان:

امیر عابدزاده، صادق محرمی، حسین کنعانی‌زادگان، مجید حسینی، امید نورافکن، احمد نوراللهی، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش، علی قلی‌زاده، وحید امیری و سردار آزمون.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: