کد خبر: ۹۱۴۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۲۹۱
سرمربی ذوب آهن در گفتگوی نوروزی با ایلنا نکات جالبی را مطرح کرد.

تارتار: یکی از دلایل پیشرفت ذوب آهن، تغییراتی بود که در نیم فصل ایجاد کردیم/ کسانی که به من تهمت زدند را حلال نمی‌کنم و به خدا واگذار کردم/ فیروز کریمی فقط در زمستان دست در جیبش می‌کند و اهل عیدی دادن نیستبه گزارش خبرداغ ، مهدی تارتار در گفتگوی نوروزی با ایلنا در خصوص سال ۱۴۰۰ و اینکه این سال برایش چطور گذشت اظهار داشت: در مجموع سال سختی بود، کرونا برخلاف تصور هنوز بعد از چند سال ادامه داشت و در این سال هم دست و پاگیر بود و مشکلات و مسایل دیگر هم مثل همیشه وجود داشت‌. از لحاظ فوتبالی هم بخواهم بگویم سال پر فراز و نشیبی بود. خصوصاً اوایل فصل جاری که انتظارات از ما در ابتدای راه با ذوب آهن خیلی بالا بود و این انتظارات آن اوایل برآورده نشد و هواداران ذوب آهن از نتایج راضی نبودند. ولی خدا را شکر هرچه به انتهای سال رسیدیم شرایط بهتر شد و این اواخر توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و سال به خوبی به پایان رسید و امیدوارم در سال جدید هم پر قدرت ظاهر شویم. 

وی در مورد تغییر و جابجایی که بین پیکان و ذوب آهن در این سال داشت، گفت: به هرحال شرایط به گونه‌ای رقم خورد که تصمیم گرفتم امسال در خدمت تیم خوب ذوب آهن باشم و خوشحالم که اینجا هستم. هرچند همانطور که گفتم روزهای سختی داشتیم و خدا را شکر توانستیم از آن به خوبی عبور کنیم و به شرایط خوبی برسیم. ذوب آهن و پیکان از خیلی جهات با هم شباهت‌هایی دارند. دو باشگاه و مجموعه خوب از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری ولی با بودجه محدود. به هر حال ما مربیان به کار کردن در شرایط سخت عادت داریم. 

سرمربی ذوب آهن در مورد دلیل پیشرفت تیمش در نیم فصل دوم از لحاظ نتیجه گیری اظهار داشت: بخشی از آن مربوط به تغییراتی است که در تیم باید به مرور زمان ایجاد می‌شد و تفکراتی که در تیم جا می‌افتاد و برخی هم به تغییراتی برمی‌گردد که در نیم فصل داشتیم و خط جلوی خودمان را با نفرات جدید تقویت کردیم و تیم کامل‌تری شدیم و این را هم بگویم که نتایج خیلی از بازی‌های قبل از این چند دیدار را هم به دلایلی از جمله بدشانسی و اشتباهات داوری دادیم و به چیزی که مستحقش بودیم نرسیدیم. اگر نگاه کرده باشید در خیلی از بازی‌ها ما تیم برتر میدان بودیم ولی نتیجه متاسفانه چیز دیگری رقم خورد. به هر حال امیدوارم سال جدید سال ذوب آهن باشد.

تارتار در مورد تعطیلات نوروز گفت: در این مدت چند روز تمرینات را تعطیل کردیم تا هم بازیکنان استراحتی داشته باشند و هم خودمان فرصت بودن با خانواده و مسافرت را داشته باشیم و این به نوعی برای ما لازم است تا از لحاظ روحی و جسمی یک ریکاوری داشته باشیم برای شروع دوباره مسابقات. 

وی در مورد برنامه‌اش در تعطیلات و اینکه آیا اهل مطالعه و فیلم دیدن هست یا نه، گفت: ما مربیان اوقات فراغتی به آن شکل نداریم و وقت‌های خالی مان را هم با فوتبال پر می‌کنیم و من هم اگر زمان خالی داشته باشم به دیدن بازی‌های تیمم و پیدا کردن نقاط ضعف و راه های برطرف کردن آنها می‌پردازم و وقت چندانی برای مطالعه و موسیقی و فیلم به آن شکل نداریم. 

سرمربی ذوب آهن در مورد زندگی در یک خانواده ورزشی و ارتباط با فیروز کریمی عنوان کرد: آقا فیروز را کم و بیش می‌بینیم و صحبت می‌کنیم و بگو بخندمان را داریم. ایشان چون بین ایران و خارج از کشور در رفت و آمد است معمولاً ایران نیست ولی وقت‌هایی که هست کم و بیش دید و بازدید داریم و صحبت‌های فوتبالی بینمان برقرار است. 

وی در مورد اینکه آیا فیروز کریمی اهل عیدی دادن هست یا نه، عنوان کرد: راستش در این ۲۵ سال که نسبت فامیلی پیدا کرده‌ایم چیزی ندیدیم. فکر می‌کنم آقا فیروز فقط زمستان دست در جیبش می‌کند که آن هم به خاطر سرما است (خنده)

تارتار در پایان در مورد اینکه چندی پیش پستی در صفحه شخصی خود خطاب به کسانی که به او اتهام زدند گذاشته بود و آنها را به خدا واگذار کرد و آیا حاضر است در سال جدید آنها را حلال کند یا نه، عنوان کرد: به هیچ وجه کسانی که به من اتهام زدند را حلال نمی‌کنم چرا که دست روی موضوعی گذاشتند که در قاموس من نمی‌گنجد. خدای من خودش شاهد و ناظر و آگاه بر همه چیز است و برای همین من هم تمام کسانی که به من اتهام زدند را به خودش واگذار کردم و از او می‌خواهم جوابشان را خودش بدهد و شک ندارم این کار را می‌کند و آن افراد نتیجه اتهام زنی‌شان را خواهند دید و هرگز حاضر نیستم آنها را حلال کنم‌.

وی در پایان گفت: سال نو را به مردم خوب ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوب و به دور از بیماری و مشکلات دیگر داشته باشند. 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ممه سینگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
0
0
اگر راست میگی یکبار در عمرت پرسپولیس را شکست بده
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: