کد خبر: ۹۱۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶
تعداد بازدید: ۱۸۶
میتسوبیشی موتورز در نظر دارد به ازای دریافت مبلغ ۳۴ میلیون دلار، اقدام به فروش کارخانه تولید پاجرو واقع در مرکز کشور ژاپن کند. این کارخانه به همراه تمام تجهیزات، تا پایان مارس ۲۰۲۳ به دایو پیپر می‌رسد که یک شرکت تولیدکننده دستمال توالت است.

به گزارش خبرداغ به نقل از دیجیاتو: میتسوبیشی موتورز در نظر دارد به ازای دریافت مبلغ ۳۴ میلیون دلار، اقدام به فروش کارخانه تولید پاجرو واقع در مرکز کشور ژاپن کند. این کارخانه به همراه تمام تجهیزات، تا پایان مارس ۲۰۲۳ به دایو پیپر می‌رسد که یک شرکت تولیدکننده دستمال توالت است.

photo_2022-03-27_20-58-06

کارخانه مذکور تا سال 2020 یکی از سایت‌های اصلی تولید پاجرو بود و در زمان اوج فعالیت خود، سالانه حدود 170 هزار دستگاه خودرو تولید می‌کرد. اما کاهش چشمگیر فروش در سال‌های اخیر باعث شد تا میزان تولید آن در سال 2019 به 63 هزار خودرو برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: