کد خبر: ۹۱۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۱۶۶
حمید سجادی موفق شد به عنوان وزیر ورزش جدید از مجلس رأی اعتماد بگیرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، شهریور ماه 1400 چند اتفاق مهم تلخ و شیرین داشت که به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

 

3 شهریور، معرفی پدر جدید ورزش ایران

3873134

سال‌ها پیش جواد خیابانی در معرفی محمد علی‌آبادی‌، رئیس وقت سازمان تربیت بدنی او را پدر ورزش ایران خطاب کرد و حالا این سمت به وزیر ورزش و جوانان تغییر نام داده و می‌توان با الهام گرفتن از خیابانی، وزیر ورزش را پدر ورزش نامید. 3 شهریور، پایان دوران پرحاشیه مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش بود و حمید سجادی در دولت جدید گزینه وزارت ورزش بود که توانست از مجلس رأی اعتماد بگیرد و سکاندار ورزش ایران شود.

 

 

5 شهریور،  بازگشت رونالدو به خانه

14000605000394_Test_NewPhotoFree

کریستیانو رونالدو بعد از ماجرا جویی جذاب در رئال مادرید و حضور نسبتاً کوتاه در سری آ و تیم یوونتوس تصمیم به بازگشت به لیگ جزیره داشت و در نظر داشت تا به سیتی برود و شاگرد گواردیولا شود ولی در دقیقه 90 با تماس الکس فرگوسن تصمیمش تغییر کرد و به خانه خود یعنی منچستر یونایتد برگشت و این روزها هم در ترکیب این تیم خوش می‌درخشد.

 

 

10 شهریور، رکورد تاریخی شکسته شد

رونالدو-2

باز هم رونالدو و این بار عبور او از رکورد ارزشمند فوتبالدوستان ایرانی. رونالدو موفق شد گل شماره 110 خود را مقابل ایرلند به ثمر برساند و عنوان برترین گلزن ملی تاریخ فوتبال را که پیش از این با 109 گل در اختیار علی دایی بود به خود اختصاص دهد. پیام تبریک دایی برای رونالدو و پاسخ ستاره پرتغالی به او و احترامی که طرفین به هم گذاشتند در نوع خودش جالب توجه بود و بازتاب جهانی پیدا کرد.

 

 

11 شهریور، شروع صعود به قطر

ساعت-بازی-ایران-سوریه-شهریور-800x445

اولین بازی تیم ملی در دور نهایی مقدماتی جام جهانی 11 شهریور مقابل سوریه برگزار شد و تیم ملی ایران موفق شد با تک گل علیرضا جهانبخش این دیدار را به سود خود به پایان برساند و این شروع مسیر یکی دیگر از صعودهای فوتبال ایران به جام جهانی بود.

 

 

16 شهریور، برتری قاطع مقابل عراق

222

ایران در گام دوم موفق شد برتری پرگل و قاطعی مقابل عراق داشته باشد و به برتری هایش با اسکوچیچ ادامه دهد. در این بازی جهانبخش، طارمی و علی قلی‌زاده گل‌های ایران را در این بازی به ثمر رساندند.

 

 

22 شهریور، حذف استقلال به دست الهلال

1400062300245730223587534

استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان قرار گرفت و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد تا به کارش در مسابقات آسیایی پایان دهد. گومیس و سالم الدوساری گل های الهلال را به ثمر رساندند.

 

 

23 شهریور، حذف تراکتور صعود پرسپولیس

3258020_154

یک روز بعد از حذف استقلال، تیم فوتبال تراکتور هم در شرایطی که نتوانسته بود قرارداد بازیکنان خودش را ثبت کند با ترکیبی نصفه و نیمه به مصاف النصر عربستان رفت و شکست خورد تا به کارش در مسابقات آسیایی پایان دهد و بعد از استقلال یک نماینده دیگر فوتبال ایران هم حذف شد.

پرسپولیس در همین روز موفق شد از سد استقلال تاجیکستان عبور کند و راهی مرحله بعد شود تا تنها نماینده فوتبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باشد. مهدی ترابی تک گل پرسپولیس در این بازی را به ثمر رساند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: