کد خبر: ۹۱۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
تعداد بازدید: ۳۰۹
هادیانفر طی سال های گذشته پا را فراتر از مقابله با سردفتران گذاشته و با نقدهای صریح و البته کارشناسی از منظر ایمنی خودرو های داخلی، بارها و بارها بر کیفیت نامناسب خودرو داخلی پرداخته و جلوی شماره شدن چندین خودرو نا ایمن را گرفته و موجب عصبانیت و هجمه های مافیای خودرو بر خویش شده ولی پا پس نکشیده و گویی آبروی خود را وقف حقوق من در آوردی در تولید خوردوهای بی کیفیت داخلی نموده است.

حمایت فضای مجازی از زئیس پلیس راهور با عنوان مدافعین مردمسردار سید کمال هادیانفر از زمان حضور بر مسند ریاست پلیس راهور ناجا همواره با موضع گیری های شجاعانه و مردمی که در کمتر نظامی دیده می شود به چهره ای مردمی و مورد توجه جامعه تبدیل شده است. ایستادگی وی در مقابل هزینه تراشی دفترداران جهت تنظیم سند رسمی و حذف هزینه ای گزاف از زندگی مردم بسیار مورد توجه و تقدیر کف جامعه واقع شد. هزینه انتقال سند از جمله هزینه های زایدی بود که با رویه و بدعتی نادرست بر روزگار مردم تحمیل شده بود و با ایستادگی و پیگیری های قانونی پلیس راهور ناجا از چرخه ناصواب رسمی حذف و برگ سبز خودرو بدرستی جایگزین الزان خودساخته شد. 

هادیانفر طی سال های گذشته پا را فراتر از مقابله با سردفتران گذاشته و با نقدهای صریح و البته کارشناسی از منظر ایمنی خودرو های داخلی، بارها و بارها بر کیفیت نامناسب خودرو داخلی پرداخته و جلوی شماره شدن چندین خودرو نا ایمن را گرفته و موجب عصبانیت و هجمه های مافیای خودرو بر خویش شده ولی پا پس نکشیده و گویی آبروی خود را وقف حقوق من در آوردی در تولید خوردوهای بی کیفیت داخلی نموده است. در قدرت مافیا خوردو همین بس که گاها رسانه به اصلاح ملی را نیز با خود همراه نموده و چند گزارش مغرضانه و البته نادرست را با بی تقوایی علیه قسمت های مختلف پلیس راهور منتشر و با وارونه نشان دادن واقعیت سعی بر زیر یئال بردن عملکرد مسئولین این حوزه داشته اند. این اقدام ناشایست در حالی انجام شده که پلیس راهور از پیشگامان حذف بروکراسی های اداری و قائل به شخص نمودن امور نموده و تقریبا تمامی خدمات در حوزه شرح وظابف را با همراهی با دولت الکترونیک بصورت غیر حضوری و برخط نموده و در ادامه این روند مقرر شده شماره گذاری خودرو ها هم از انحصار دولت خارج و بصورت غیر متمرکز صورت پذیرد. پلیس راهور با اولین نهاد نظامی بوده که بدنبال ایجاد پنجره واحد خدمت رسانی به جامعه است.

مردم قدردان و فعال کشور در فضای مجازی همچون توئیتر، اینستاگرام، کانال های تلگرام و ... نیز در اقدامی شایسته به پشتوانه رئیس پلیس راهور ناجا ایستاده و در فضای مجازی به حمابت از این نظامی محبوب برخواسته اند و از هشتک های همچون مدافعین مردم و یا مدافع مردم استفاده می کنند. گویی مردم بخوبی قدرت بی انتها مافیا مخوف خودرو را درک نموده و خود را ملزم به همراهی با سردار هادیانفر می دانند.

نمونه ای از حمایت های مردمی؛ کار خوب و آدمای خوب رو باید بدونیم!

‏نمی‌دونم حواستون هست یا نه ولی خواستم بگم این آقای هادیان‌فر رییس پلیس راهور ناجا از معدود مسئولینیه که یک تنه جلو خودروسازها ایستاده. تقریبا هر هفته علیه خودروسازها‌ خیلی صریح و بی پروا حرف میزنه. تو همین چندروزه کلی از نداشتن ایمنی خودروها انتقاد کرده.

شاید فردا روزی از طرف مافیای خودروسازان اذیت بشه. باید مردم و رسانه‌ها از این کارش و از این ایستادگیش جلوی آشغال‌ سازان حمایت کنند.

دمت گرم آقای هادیانفر. مرسی که هسی/مجید میرزایی
#مدافعین_مردم

 

حمایت فضای مجازی از زئیس پلیس راهور با عنوان مدافعین مردم

 

ان شاالله خداوند به خادمین واقعی مردم نصرت الهی عطا نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: