کد خبر: ۹۱۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
تعداد بازدید: ۱۹۶
مدیرعامل بانک ملت در پیامی، فرارسیدن سال نو خورشیدی 1401 را به تمامی مشتریان و سهامداران این بانک و خانواده های آنان تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل بانک ملت به مناسبت فرارسیدن سال 1401به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، رضا دولت آبادی در این پیام با آرزوی سالی پر از سلامتی و موفقیت برای مشتریان و سهامداران بانک ملت، اظهار داشت: سالی که گذشت، با همه فرازها و نشیب ها، سالی سرشار از خدمت گزاری به مردم شریف ایران بود و بزرگ ترین دست مایه و پشتوانه ما در این راه حمایت و اعتماد مشتریان و سهامداران عزیز بود.
مدیرعامل بانک ملت به مشتریان و سهامداران اطمینان داد، مجموعه منسجم کارکنان و مدیران این بانک با تمام وجود در صیانت از منافع و دارایی های ذینفعان کوشا هستند و مصمم اند علاوه بر ارایه خدماتی متمایز و شایسته به جامعه، همواره در مسیر ارزش آفرینی و بهبود مستمر گام بردارند.
دولت آبادی اضافه کرد: بانک ملت اکنون خانواده ای بزرگ، متشکل از هزاران کارمند شاغل و بازنشسته و میلیون ها مشتری و سهامدار است و جشن باستانی نوروز برای این خانواده، گستره ای به وسعت میلیون ها ایرانی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: