کد خبر: ۹۱۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
تعداد بازدید: ۱۷۸
وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر در ورزشگاه ها منوط به نظر سازمان لیگ و ستاد ملی با کرونا است و آن ها باید نظر نهایی را بدهند.

وزیر ورزش: سازمان لیگ و ستاد کرونا درباره تماشاگران تصمیم می‌گیرندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها، منوط به نظر سازمان لیگ و ستاد ملی مقابله با کرونا است.

 «سید حمید سجادی» که روز سه‌شنبه در همایش جهاد اکبر و ویژه برنامه روز جوان در مشهد حضور یافته بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر در ورزشگاه ها منوط به نظر سازمان لیگ و ستاد ملی با کرونا است و آن ها باید نظر نهایی را بدهند.

وی در خصوص واگذاری سهام سرخابی ها نیز گفت: منتظر این هستیم تا این موضوع روند خود را طی کند و به طور حتم در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

بازدید از مجموعه های ورزشی ثامن الائمه (ع) و امام رضا(ع) بخش دیگری از برنامه سفر یک روزه وزیر ورزش به مشهد بود.

سجادی همچنین با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی نیز دیدار کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: