کد خبر: ۹۱۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
تعداد بازدید: ۲۴۷
از صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان به واسطه خدمات ارزشمند و شایان توجه در زمینه محرومیت زدایی در مناطق کم‌ برخوردار در دومین همایش فرهنگ و ترویج قرض‌الحسنه تقدیر شد.

تقدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) از صندوق قرض الحسنه بانک پارسیانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان ، در دومین همایش فرهنگ و ترویج قرض‌الحسنه که به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری تحت عنوان "قرض نیکو" و با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور و جمعی از نمایندگان مجلس و مدیران عامل برخی از بانک‌ها روز پنج شنبه 12 اسفندماه در محل کمیته امداد برگزار شد، از صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان به واسطه خدمات ارزشمند و شایان توجه در زمینه محرومیت زدایی در مناطق کم‌ برخوردار بالاخص در خصوص اعطای تسهیلات اشتغالزایی و کمک هزینه برقراری انشعاب گاز‌رسانی به مددجویان کمیته امداد، با ارائه لوح تقدیر، قدردانی به‌عمل آمد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: