کد خبر: ۹۱۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۱۹۹
نماینده اصفهان در مجلس گفت: در صورت ثابت ماندن ساعت رسمی کشور، زمان اذان صبح به ساعات ابتدایی بامداد می رسد.

ثابت ماندن ساعت رسمی کشور، زمان اذان صبح را به ساعات ابتدایی بامداد می‌رساندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 243 اسفند) و در مخالفت با کلیات طرح لغو تغییر ساعت رسمی کشور اظهار داشت: متاسفانه در این زمینه نگاه ما، نگاه منطقی و بومی نبوده، بلکه یک نگاه تقلیدی است و در بیانات موافقان و طراحان طرح نیز همین نگاه تقلیدی دیده می شود! آیا آنچه ما از دیگران یاد گرفتیم و آنها تصمیم به تغییر آن گرفته اند، درست است؟ جایگاه ایران به لحاظ جغرافیایی ویژه خود بوده و تصمیمات مختص خود را نیز می طلبد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم با بیان اینکه در صورت اجرای این طرح، زمان اذان صبح به ساعات ابتدایی بامداد می رسد، افزود: در گزارش کمیسیون و اظهارات طراحان و موافقان طرح، آمارهایی ارائه شده که تعجب برانگیز است. برای مثال به تاثیر تغییر ساعت بر میزان تصادفات جاده ای، مصرف انرژی و نظرسنجی های مردمی اشاره شد که باید مبنای این نظرسنجی ها و آمارها به صورت شفاف ارائه شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم تاکید کرد: ما باید تصمیماتی متناسب با سبک زندگی مردم اتخاذ کنیم و براساس آمارها و اطلاعات دقیق کشور خودمان تصمیم گیری کنیم، نه اینکه چون در کشور دیگری تصمیمی اتخاذ شد، ما نیز کورکورانه از آن تقلید کنیم. 

انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: