کد خبر: ۹۱۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
تعداد بازدید: ۱۰۵
سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 18 سال در پایان دیدار ایران و تاجیکستان دقایقی را با خبرنگاران گفتگو کرد.

آزمون: از آشفتگی خط دفاع تاجیکستان، به گل رسیدیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 18 سال گفت: هوای نامناسب و بارش شدید باران باعث نشد تا شاگردانم پیروز میدان نشوند. تیم تاجیکستان پس از دیدار مقابل قرقیزستان و باخت در مقابل این تیم، بسیار با انگیزه برابر ما ظاهر شد اما به دلیل اخراج یکی از بازیکنانش، نظم تیمی شان بهم ریخت و برنامه های خود را با استفاده از آشفتگی خط دفاعیشان اجرا کرده و به گل رسیدیم.

وی ادامه داد:تیم تاجیکستان در این دوره بسیار خوب ظاهر شده و پیشرفت کرده است. بازی این تیم برابر قرقیزها را آنالیز کرده و نکات ضعف و قوت تیم را به بازیکنان اعلام کرده بودیم. در واقع با استفاده از عوض کردن سریع بازی و پاس های عمقی و رسیدن به پشت دفاع تاجیک ها، توانستیم به گلهای زیادی برسیم.

آزمون گفت: با وجود باران شدید بازیکنان تمام نکات کادر فنی را پیاده کردند. امیدوارم تاجیکستان در دیدارهای پیش رو موفق باشد و روز به روز شاهد رشد این تیم در منطقه مرکزی و آسیا باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 18 سال در پایان گفت: شاگردانم پس از پایان این دیدار حلقه اتحاد زده و پیروزی خود را تقدیم به شهید مهدی رضایی مجد کردند. خوشحالم که این اتفاق رخ داد و امیدوارم با بازی خوبی که برابر قرقیزستان انجام می دهیم، کاپ قهرمانی را برای ایران عزیز کسب کنیم.


انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: